Gast depyromaan Geplaatst December 16, 2008 Delen Geplaatst December 16, 2008 Hoi, ik heb laatst wat muziek gedownload, en nu wil ik het orderen op artiest, alleen als ik over 2000 liedjes moet indelen onder artiest duurt dit wel even, weet iemand een programma waarmee het per artiest automatisch in een map gaat? bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Assyrian Geplaatst December 16, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2008 Geen programma voor nodig. Wanneer je in de map zit klik dan bovenaan op beeld. Je ziet nu een lijst komen, klik daarop details. In het wart staat nu op een bruin/geel blokje artiest, klik daar eenmaal op. Nu staan alle liedjes van de zelfde artiest onder elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
eempower Geplaatst December 20, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 20, 2008 Muziek is persoonlijk. De manier waarop u die muziek opbergt, is net zo persoonlijk. Cd's zet u op alfabetische volgorde in de kast, maar mp3's laten zich niet zo makkelijk categoriseren. Rangschik snel en grondig met TagScanner. Als u duizend muziekbestanden op de harde schijf heeft staan, is de kans groot dat er informatie ontbreekt over de herkomst. Soms ontbreekt de naam van het album, soms het jaar van opname. En mogelijk weet u van een bestand niet eens wat het is zonder er eerst naar te luisteren. Met TagScanner kunt u die informatie vrijwel altijd achterhalen, hoe verminkt het bestand ook is. Mp3-bestanden beschikken naast de gebruikelijke bestandsnaam over verborgen ID-tags. Dit Russische programma is in staat om die verborgen informatie naar boven te halen, zodat u een album in één klap kunt hernoemen. U kunt volledig instellen op welke manier uw muziek wordt hernoemd, zodat uw gehele collectie uiteindelijk hetzelfde uiterlijk krijgt. Als u wel de bestandsnaam heeft, maar geen ID-tags, kunt u ook de omgekeerde route bewandelen. Zo kunt u er zeker van zijn dat u de muziek altijd herkent. TagScanner ondersteunt ook formaten voor de audiofiele luisteraars. Markeer uw .ape- en . flac-bestanden op dezelfde manier als uw mp3-bestanden of gebruik de aanwezige labels om zonder aanziens des formaats uit te wisselen. Zelfs de lastige mp4-bestanden van iTunes zijn geen enkel probleem. Als u op geen enkele manier kunt achterhalen wat voor vlees u in de kuip hebt, gebruik dan de online freedb-database om toch uit te vinden hoe een nummer heet. http://www.xdlab.ru/en/download.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
marcelvn Geplaatst December 20, 2008 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 20, 2008 Wow thx werkte bij mij niet helemaal goed zoals mijn guus meeuwes files wist die niet van welke zanger die kwamen beetje raar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Gast depyromaan Geplaatst December 26, 2008 Delen Geplaatst December 26, 2008 Ik zal kijken of het werkt, bvd Post Merge: december 26, 2008, 05:21:12 pm Dit is niet wat ik zoek, want ik krijg nu net zoals op de pc zelf en itunes wel de artiest onder elkaar, maar dat wil ik niet, ik zoek een programma dat de muziek van een artiest ook daadwerkelijk in een map stopt, zodat ik met virtual dj zo kan kijken onder bijv. dj tiesto en dan een liedje van het kan selecteren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mr_smokalot Geplaatst December 26, 2008 Bijdragen: 55 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 26, 2008 http://www.mpplaya.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie