mannetje123 Geplaatst December 13, 2008 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 13, 2008 Hallo,Ik heb een probleem met newsbin: Ik ga naar yabse/binseach.info dan zoek ik een file en doe ik create NZB. En dan start ie niet... Mijn schijf is niet vol en links onder staat 63gb (Wat ik totaal ooit gedownload heb)Maar dat is allemaal al lang weg gegooid. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Post Merge: december 14, 2008, 09:06:38 pm Kom op weet niemand iets? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie