mummy Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 11, 2008 Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Heisenberg Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 12, 2008 Alsjeblieft: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_blazing_angels.shtml en selecteer dan: Blazing Angels [ENGLISH] No-CD/Fixed Image (want ik neem aan dat je geen patch hebt gedownload) en klik dan het diskette icoon aan en sla het bestand op je PC. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
mummy Geplaatst December 14, 2008 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 14, 2008 zou je me iets meer kunnen helpen, want ik klik op Blazing Angels [ENGLISH] No-CD/Fixed Image. Dan krijg ik een overzicht, met File Archive [17 KB] DAEMON Tools Alcohol 120% Image Tools - SF Nightmare Dan klik ik op dat tekentje voor File archieve en dan ga je naar een ander scherm met allemaal mirrors. Bij elke staat online en dan klik ik op mirror 1 en dan opent die een nieuw scherm en kan je wat downloaden, dus dat doe ik en als ik dan kijk wat ik heb gedownload zie ik als pictogram een wit blaadje, met daarin een internet tekentje. Die heb ik uitgepakt met winrar, maar dan krijg je een map, met daarin een ander pictogram, ook een wit blaadje met daarin een internet teken. Wat doe ik verkeerd bij deze of heb je een andere crack voor blazing angels squadrons of ww2 voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Heisenberg Geplaatst December 14, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 14, 2008 Probeer dan eens deze: http://gbw.naxpllc.net/dl.php?file=BlazingAngelsSquadronsOfWIIv1.02NoDVDFixedexeEng.rar Als je dat bestand hebt geopend met WinRAR dan krijg je een Bin en een Data map, open de Bin map en pak die map uit. Als je dat hebt gedaan dan open je de map die je hebt uitgepakt en dan heb je de crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie