krizie Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 11, 2008 hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 12, 2008 Delen Geplaatst December 12, 2008 Heb je codec? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
krizie Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2008 ik heb de laatste codec xp pack . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 13, 2008 Delen Geplaatst December 13, 2008 Hoe heb je het gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jeroen Geplaatst December 13, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 13, 2008 Dus je hebt je afleveringen die neem ik aan .avi files waren op een memory stick gezet. Kan het niet zo zijn dat je memory stick bepaalde bestanden in data verranderd? Anders kun je altijd eventjes je .DAT bestanden te converten naar .avi met totalvideoconverter! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 14, 2008 Delen Geplaatst December 14, 2008 Als je naar computer gaat en dan op eigenschappen drukt en dan op de tabblad aanpassen drukt staat hij dan op alle items? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie