Spring naar bijdragen

msn 8.0 beta

Gast ocram

Aanbevolen reactie

Ik maak sinds ~week gebruik van msn 8.0 beta, en nu krijg ik telkens uitnodigingen van microsoft om andere mensen ervoor uit te nodigen, interesse ?

set hier je mail adres of mail ff naar rkc_rulez@hotmail.com

(uitnodigingen zijn beperkt dus op=op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 26
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

MSN :sick:

Sorry hoor maar dit is echt de meest vervelende software die bestaat, ik raad iedereen trillian aan!

Trouwens @ hierboven, je mail adres beter niet zomaar heir neer zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Nou ja voor diegenen die alleen MSN vrienden hebben is MSN dus ook wel handig maar heb je meerdere uit andere software progjes dan is trillian wel aan te raden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Marniboy schreef:

Nou ja voor diegenen die alleen MSN vrienden hebben is MSN dus ook wel handig maar heb je meerdere uit andere software progjes dan is trillian wel aan te raden.

Ik heb ook haast alleen mensen die msn gebruiken maar ik pak gewoon trillian omdat je dan geen last hebt van alle onnodige zooi die bij msn wordt geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

itchy schreef:

Messenger 8.0 beta is ook gewoon te downen;

Hij werkt alleen niet bij iedereen, waarom weet ik nog niet.

http://www.mastaline.com/?pagina=msn/messenger8

Groetjes,

itchy [img size=396]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/signhere.jpg

nouw dat weet ik wel voor je waarom hij niet voor iedereen werkt, je moet betatester zijn om gebruik te kunnen maken van de betasoftware van microsoft msn messenger live. Maar er bestaat ook een patch die ervoor zorgt dat je gewoon zonder betarechten via een proxy kunt inloggen met msn messneger live 8.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ach ja, tis mss vervelende software maar je kunt ermee praten/videogesprekken houden en dat is genoeg voor de meeste mensen. en erg veel mensen gebruiken het, en dat is voor de meeste de reden om het ook te nemen.

uitnodigingen zijn verstuurd jongens :P (nog 5 in de aanbieding B) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

- je kan nu ook praten als je \"offline weergeven\" hebt, alleen als je het gesprek wegklikt kan diegene waarmee je praat niet meer terug praten

- als iemand opeens offline is kan je een berichtje sturen en die krijgt hij dan als hij zich weer aanmeld

- er is een nieuwe functie voor bestanden delen (krijg je een soort p2p effect) je hebt je eigen gedeelde map enzo.

- de videofunctie schijnt verbetert te zijn met spraak enzo daarom heet het ook \"windows live messenger\"

en voor de rest heb ik nog weinig kunnen ondekken, vind het gewoon grappig om te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Bij mij werkt MSN 8.0 beta in iedergeval niet want ik heb het ook al geprobeert met de patch en ik wacht net als Itchy op de normale :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  44
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bij de link staat zown programma moet je ff instaleren dan doet ie et maar ik raad niemand msn messenger 8.0 beta aan wel zown kutversie :side:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 44

ach ja, meningen verschillen hea B) , ik vind hem wel makkelijk, vooral dat je berichten kan sturen naar mensen die offline zijn en dat je kan praten als je op \"offline weergeven\" staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

viper zou ik ook een uitnodiging mogen hebben:

rickyboy_super(at)hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32

ik heb geen patch nodig gehad om in te kunnen loggen op msn 8 :)

en aanmelden bij microsoft heeft geen zin, je krijg tog nooit mail trug.

maar om op msn 8.0 te kunnen inloggen enz moet je even naar de volgende link gaan:

http://www.mastaline.com/?pagina=nieuws/bericht&id=763

msn 8.0 downloaden installeren, niet inloggen maar ff afsluiten.

dan download je de downgrader op die site die installeer je ook en laat je draaien dan kun je zo inloggen op msn 8.0 :)

simpel eej

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ach ja, ik heb nog steeds uitnodigingen dus legaal kan het natuurlijk ook.

heb 2dagen geleden een update gehad, en die is weer een heel stuk veranderd :P dus tis maar net wat je wilt hea ?

Bij de nieuwe versie is het ook mogelijk om de reclame wegtehalen heb nu helemaal geen reclame meer in mn venster staan, da;s een hele verbetering.

ik neem eigenlijk wel aan dat de nieuwe versie gelijk met de nieuwe windows vista komt, dan is de test periode wel voorbij denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

geen @ teken gebruiken maar [at] ;)

ja da is is ma net wat je wil haha

t enige waar ik me aan erger zijn die tabs in msn

die ken je nie weg halen maar gebruiken doe je ze ok nie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...