harmpje Geplaatst December 10, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 10, 2008 Beste mensen, Ik heb deze torrents gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3885888/The_Good_The_Bad_And_The_Ugly_Extended_1966_XviD_-_WunSeeDee_- http://thepiratebay.org/torrent/3915171/Once_Upon_A_Time_In_The_West_1968_XviD_MultiSub_-_WunSeeDee_- Ik heb ze uiteindelijk binnen gekregen, en ik heb nu twee .avi files. Maar wat doet zich voor: als ik het bestand met Windows Media Player wil afspelen komt er een foutmelding met deze code: C00D1199 Nu heb ik even op internet gekeken wat die foutmelding inhoud, en ik heb gevonden dat het met de codec(s) te maken moet hebben. Ik heb oa al het k-lite codecpack volledig geinstalleerd, maar tot nu toe doet geen enkele pack het. Ook afspelen met VCL heeft geen zin. Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen want dit zijn zulke goede spaghettiwesterns... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rockitttt Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 11, 2008 het kan zijn dat de bestanden die je gedownd hebt corrupt zijn. daarnaast kun je ook kijken of er een andere codec nodig is om deze af te spelen: http://www.headbands.com/gspot/ Gspot is een klein progie en kijkt welke codec het video bestand heeft. en of die codec is geinstalleerd:) weet je zeker dat je de juiste codec hebt dan zijn de bestanden gewoon kapot:) VLC speelt behoorlijk wat af en is neit gekoppeld aan de codecs op je pc:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Jeroen Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 11, 2008 Gek, het zijn volgens mij geen neppe bestanden, ze hebben te veel seeders daarvoor. En bij de bovenste staat Xvid(avi) dus het zou gewoon in vlc-player moeten werken of wmp met k-lite. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
harmpje Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2008 Oh jongens, laatmaar... :geheim: Ik heb lekker de download nog niet afgemaakt, hij was pas op 30% alleen uTorrent was om de één of andere reden afgesloten en daardoor dacht ik dat de download klaar was. Toch bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
maraveno Geplaatst December 14, 2008 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 14, 2008 kan ook altijd divx of realplayer downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Assyrian Geplaatst December 16, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2008 kan ook altijd divx of realplayer downloaden Hij had de oorzaak van zijn probleem al gevonden en de oplossing ook, dan is dit totaal overbodig zeker als je nagaat dat het eigenlijk niks te maken heeft met een niet voltooide download en je een soortgelijk bericht al 3 x hebt geplaatst de afgelopen dagen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
maraveno Geplaatst December 17, 2008 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 17, 2008 op 3 x dezelfde vraag.... maakt het wat uit?? ik verdien er niks aan je kan het natrekken ik werk niet voor divx of realplayer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Assyrian Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2008 Dezelfde vraag...? Weet je het zeker? Dan heb je zijn laatste bericht niet gelezen: [quote[Oh jongens, laatmaar... Geheim Ik heb lekker de download nog niet afgemaakt, hij was pas op 30% alleen uTorrent was om de één of andere reden afgesloten en daardoor dacht ik dat de download klaar was. Toch bedankt! Als hij dat bericht niet geplaatst had zou je reactie doodgewoon zijn, maar voortaan wel alle berichten lezen als je iemand met een probleem wil helpen(of op zijn minst die van de TS). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Fredpascal Geplaatst December 18, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 18, 2008 Probleem is opgelost, geen discussies meer. slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie