Cédric. Geplaatst December 10, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 10, 2008 Hallo, Ik ben nu al een tijdje mijn pc kwijt. Als ik hem terug zou hebben zou ik er willen Window's XP opzetten. Waarom? Omdat ik maar 2 GB ram heb en vista 1 gb gebruikt. Daardoor zou ik beter kunnen gamen denk ik... Op school hebben we Imac's en bij het opstarten kun je kiezen XP of MACOSX. Zou ik op mijn pc ook zo een progamma kunnen installeren zodat ik bij het opstarten VISTA of XP zou kunnen kiezen.? Ik heb al naar torrent's gezocht maar er zijn zoveel verschillende dat ik niet weet welke te downloaden... Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt ! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Piet Hein Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst December 11, 2008 natuurlijk kan je xp en vista op 1 computer instaleren. als je eerst xp instaleert en daarna vista kan je dual booten. Zorg er wel voor dat je dan meerdere partities hebt op je hardeschijf. of meederde hardschijven. Dan kan je xp instaleren op de ene partitie/schijf en vista op de andere partitie/schijf. dan krijg in het opstart scherm een keuze menu. en een tor voor xp pro sp3 http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands en hier heb ik er nog 1 http://thepiratebay.org/torrent/4357717/Windows_XP_Pro_SP3_Dutch_Genuine Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Cédric. Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2008 Oh, bedankt ! Ik zou dus Vista om mijn pc laten staan (want ik heb daar geen cd van) en op mijn externe hdd xp installeren. Zou ik dan dan keuze menu krijgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Jacob Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 11, 2008 als het goed is wel ja O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
Piet Hein Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst December 12, 2008 op een externe hdd dat zou ik niet durfen te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Assyrian Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 12, 2008 Je kan ook gewoon met Partition Magic nog een primaire partitie maken en dan tijdens de installatie van xp die partitie kiezen. Met een externe HDD ben ik bang dat xp dan niet in je opstartmenu komt te staan. Want de bios ziet een externe HDD als usb, en je moet ervan booten om de OS die erop zit te gebruiken. Standaard staat het ingesteld op vanaf harde schijf booten, dan heb je dus alleen vista. Je kan wel instellen in je bios dat je vanaf usb boot, maar dan heb je alleen xp. Het is dus onmogelijk om een dualboot te hebben met een OS op een externe hdd en een normale harde schijf, je kan wel een dualboot op een normale harde schijf of op een externe maar niet dat je ze allebei gebruikt voor dezelfde dualboot. Als je vragen hebt over hoe je een dualboot maakt op je harde schijf(dus dan komt xp naast vista) kan ik je altijd helpen . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Razor Geplaatst December 19, 2008 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 19, 2008 Als je gewoon XP installeert op een andere partitie dan Vista dan kan je Vista niet meer opstarten. Tenminste als je XP later installeert als Vista. Daarom heb ik dus de vraag: Hoe kan je nu XP installeren als je al Vista hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Assyrian Geplaatst December 19, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 19, 2008 Als je gewoon XP installeert op een andere partitie dan Vista dan kan je Vista niet meer opstarten. Tenminste als je XP later installeert als Vista. Daarom heb ik dus de vraag: Hoe kan je nu XP installeren als je al Vista hebt... Open hier alsjeblieft een eigen topic voor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Jeroen Geplaatst December 19, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 19, 2008 Wij hebben ook vista en xp (dualboot). En een maat van mij heeft dat ook, al moet ik zeggen dat het af te raden is omdat je uiteindelijk toch liever op alles op 1 XP of vista. Maar je kunt XP toch ook gewoon op een nieuwe partitie installeren? tenminste dat kon met vista wel... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Tom Geplaatst December 19, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 19, 2008 Ja, dat kan. Je hebt ook wel deels gelijk dat je slechts één OS zou gebruiken, ik heb ook nog 80GB schijfruimte gepartitieerd staan voor XP + progs die ik ooit nog eens zou installeren, maar nooit aan begonnen ben omdat het zo goed werkt. Linux dualboot is een ander verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie