Dodonius Geplaatst December 9, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 9, 2008 Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook de illegale niet meer installen omdat die ISO precies 't zelfde is. Edit: delete_game_from_registry.reg heeft niet geholpen. Hij vraagt nu wel om mijn CDkey en dan stopt hij er weer mee. -Iemand? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Heisenberg Geplaatst December 10, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 10, 2008 Hier is een centraal topic voor. Slot. edit: zie nu dat dit de 2e keer is dat je een topic aanmaakt en dan te horen krijgt dat er een centraal topic voor is. Volgende keer wordt het een waarschuwing. Het is ook niet de bedoeling om je topic te gaan verwijderen, zie namelijk dat die in de Hall of Shame staat (je vorige topic).. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie