Gast rschoenm Geplaatst December 9, 2008 Delen Geplaatst December 9, 2008 Hallo, Mijn naam is Robert en ik woon in Tilburg. Ik ben 45 jaar en een absolute nono (nog) op het gebied van downloaden.Ben daarom deze week eens gaan zoeken hoe ik films ed. kan downloaden en uitgekomen op deze site en hiermee aan de slag gegaan. Als ik mensen in mijn omgeving om info vroeg hoe te downloaden werd er altijd een beetje magisch over gedaan. Daarom ben ik ontzettend blij met deze site waar het het downloaden en branden zoals jullie zelf ook al zeggen uit de doeken wordt gedaan in Jip & Janneke taal. Echt fantastisch ga zo vooral door! Groetjes Robert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst December 9, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 9, 2008 en een absolute nono (nog) op het gebied van downloaden. Binnenkort niet meer Maar Welkom Robert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Jeroen Geplaatst December 9, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 9, 2008 Welkom, en we gaan absoluut door hoor :superman: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie