Spring naar bijdragen

FF zegge wie ik ben :P


maraveno

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12/08/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nou mijn naam is maraveno oorspronkelijk een ier :P vraag me niet hoe ik aan me naam kom das kweenie

anywayzzz ik ben de laatste tijd veel het downloaden en het gamen zo heb ik onder andere in een weekend

: portal spore company of heroes  comand&conquer red alert 3 en fable gedownload

en ik download af en toe ook wel eens wat series zoals onepiece :P

en ik ben er achter gekomen dat de meeste problemem waar ik op stuit hier opgelost worden

tik ik een probleem in op google waar kom ik uit? hier :P! dus daarom d8 ik is tog wel handig om er lid van te worden

ik kan van grote dienst zijn bij ingewikkelde torrents dus als iemand een vraag heeft stuur em me dan :D

( bijv de skulptura download van Red alert 3 :P ben er zelf 3 keer de mist in gegaan of de manier om datzelfde spel normaal aan het spelen te krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/30/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Welkom op het forum  O0

Veel plezier hier, en als je een vraag hebt, stel hem gewoon in het juiste board :)

:welkom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 948

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...