maraveno Geplaatst December 8, 2008 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 8, 2008 Nou mijn naam is maraveno oorspronkelijk een ier vraag me niet hoe ik aan me naam kom das kweenie anywayzzz ik ben de laatste tijd veel het downloaden en het gamen zo heb ik onder andere in een weekend : portal spore company of heroes comand&conquer red alert 3 en fable gedownload en ik download af en toe ook wel eens wat series zoals onepiece en ik ben er achter gekomen dat de meeste problemem waar ik op stuit hier opgelost worden tik ik een probleem in op google waar kom ik uit? hier ! dus daarom d8 ik is tog wel handig om er lid van te worden ik kan van grote dienst zijn bij ingewikkelde torrents dus als iemand een vraag heeft stuur em me dan ( bijv de skulptura download van Red alert 3 ben er zelf 3 keer de mist in gegaan of de manier om datzelfde spel normaal aan het spelen te krijgen) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Luc. Geplaatst December 8, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 8, 2008 Welkom op het forum O0 Veel plezier hier, en als je een vraag hebt, stel hem gewoon in het juiste board :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie