amber4gold Geplaatst December 8, 2008 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/08 Status: Offline Actief: Februari 21, 2013 Delen Geplaatst December 8, 2008 Wie o Wie kan mij helpen aan Superlabel (Domus-in 1995) die echt werkt in XP? Ik heb een prachtige Superlabel Pro maar die werkt alleen in 98 en is beslist niet te draaien in XP. Ook niet in de 98 modus. Volgens mij is Superlabel het enige etiketten progje waar je 30 verschillende adresstickers mee kunt maken op de meest simpele en eenvoudige manier. Bij andere progjes gaat het ook wel maar heb je er (te)veel werk aan. Misschien heeft iemand een suggestie over een ander programma wat ook echt simpel is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie