NielsD Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 7, 2008 Ik heb dus een laptop gekocht, van Fujitsu Siemens, al 2 maanden terug. Ik wil even een schone installatie van Vista er op zetten. Ik ga dus eerst even wat dingetjes backuppen, games/muziek etc. Ik heb dus geen DVD'tje er bij gekregen, moet ik dan bij het opstart scherm op F8 drukken en dan delete all files? Dan krijg ik hem weer terug zoals ik hem de eerste keer aanzette? PS. heb ook recovery CD'tjes (of dat zo betrouwbaar is?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 7, 2008 als je vista opnieuw wil installeren moet je een cd van vista hebben anders kan het niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
NielsD Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 7, 2008 Ik zet hem terug naar de fabriekinstellingen. Zo heb ik een clean install van vista. Zonder dat ik een CD nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robin Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 7, 2008 Nou als je het zelf allemaal zo goed weet slotje dan maar? Volgensmij is terug naar fabrieksinstellingen namelijk geen clean install. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 7, 2008 Ik zet hem terug naar de fabriekinstellingen. Zo heb ik een clean install van vista. Zonder dat ik een CD nodig heb. alleen je instellingen worden dan weer zo ingesteld zo als je de pc kreeg maar de rest blijft dan wel gewoon het zelfde Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie