magicm14 Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 7, 2008 ik heb een probleem met mijn pc want als ik sommige spelen wil spelen(zoals rome total war, world of warcraft) dan loopt die vast. bij world of warcraft dan komt ie bij de inlog scherm en dan loopt hij in eens vast en is er zo'n rood rantje aan de boven kant van mijn scherm. bij rome total war is het zo als ik een land heb gekozen dan ga ik naar de wereldkaart en dan loopt hij daar vast, en komt er ook een rood randje boven aan mijn scherm, en soms start die ook wel opnieuw op ik zal mijn systeem gegevens even laten zien. CPU:AMD Athlon XP 2600+ CPU Speed:1.92 GHz Performance Rated at 2.60 GHz System RAM: 511mb Video Card:ATI Radeon 9600/9550/X1050 Series Video RAM:128 MB heb echt hulp nodig want ik kan veel spelen niet meer spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
kaasbroodje Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 7, 2008 als ik jou was zou ik eens op deze site kijken of je pc de spellen wel aan kan http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
magicm14 Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 7, 2008 dat is toch het zelfde als www.canirunit.com als dat zo is dan heb ik dat al gecheckt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
DutchFighter Geplaatst December 8, 2008 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst December 8, 2008 ja dat is zo maar hebben deze games wel eerder goed gedraaid op je pc ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie