Gast Play_Gangsta Geplaatst December 6, 2008 Delen Geplaatst December 6, 2008 Nouw als ik op CTRL+ALT+Delete indruk staat er nergerns meer Taakbeheer starten, hoe komt dit hoe krijg ik het terug? Ik heb windows vista home premium. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst December 6, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 6, 2008 Rechtermuisknop op Taakbalk(balk onderaan je scherm) en dan Taakbeheer. Kan ook zo O0 Of misschien dat dit helpt: http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/Ik-krijg-de-melding-taakbeheer-is-uitgeschakeld-door-de-systeembeheerder.-Hoe-kan-ik-dit-oplossen.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 6, 2008 Delen Geplaatst December 6, 2008 Rechtermuisknop op Taakbalk(balk onderaan je scherm) en dan Taakbeheer. Kan ook zo O0 Of misschien dat dit helpt: http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/Ik-krijg-de-melding-taakbeheer-is-uitgeschakeld-door-de-systeembeheerder.-Hoe-kan-ik-dit-oplossen.html Thnx zal ff kijken maar op je taakbalk drukken en dan op taakbeheer kan ik niet... taakbeheer is grijs en kan er niet op drukken... Post Merge: december 06, 2008, 05:36:41 pm Snap het niet... Post Merge: december 06, 2008, 07:43:21 pm Kan iemand me helpen?? Ik kan echt niet in taakbeheer komen... Kan echt niemand me helpen want die site van Farid. durf ik het niet te doen want het is niet echt duidelijk en straks doe ik nog wat fout... Post Merge: december 07, 2008, 08:42:34 am Komt er nog iemand helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 7, 2008 Druk eens op de toetsen CRTL+SHIFT+ESC Dat zou ook je taskmanager moeten opstarten. Werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 7, 2008 Delen Geplaatst December 7, 2008 Druk eens op de toetsen CRTL+SHIFT+ESC Dat zou ook je taskmanager moeten opstarten. Werkt dat? Nee het werkt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 7, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 7, 2008 Heb je wel admin rechten op je PC? Als je gaat naar c - > windows -> system32 heb je daar een taskmrg32.exe staan. Kan je die wel draaien? ( dat is de taskmanager functie ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 8, 2008 Delen Geplaatst December 8, 2008 Heb je wel admin rechten op je PC? Als je gaat naar c - > windows -> system32 heb je daar een taskmrg32.exe staan. Kan je die wel draaien? ( dat is de taskmanager functie ) er staat bij mij taskmgr en als ik erop druk staat er dat taakbeheer door de beheerder is uitgeschakeld... hoe kan ik het weer inschakelen (ik ben de admin) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 11, 2008 Delen Geplaatst December 11, 2008 Weet iemand nog hoe ik het kan inschakelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst December 11, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 11, 2008 rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 11, 2008 Delen Geplaatst December 11, 2008 rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren. Srry, maar dat werkt ook niet hij geeft nogsteeds aan Taakbeheer is uitgeschakeld door de Admin (ik ben de admin en heb niks gedaan) Post Merge: december 12, 2008, 05:03:00 pm Weet iemand hoe ik het moet aanzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Assyrian Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 12, 2008 Ahh, bekend probleem en makkelijk op te lossen. Open kladblok, en kopieer deze tekst erin: REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableTaskMgr"=dword:00000000 Sla dit vervolgens op als Fix.reg Nadat je het hebt opgeslagen, dubbelklik erop en klik op ja. Start je computer opnieuw op en het is opgelost . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 13, 2008 Delen Geplaatst December 13, 2008 Ahh, bekend probleem en makkelijk op te lossen. Open kladblok, en kopieer deze tekst erin: REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableTaskMgr"=dword:00000000 Sla dit vervolgens op als Fix.reg Nadat je het hebt opgeslagen, dubbelklik erop en klik op ja. Start je computer opnieuw op en het is opgelost . Thnx het heeft gewerkt! Slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie