Spring naar bijdragen

probleem met guitar hero op omgebouwde wii (update)

petrajessy

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik guitar hero wil spelen op mijn omgebouwde wii dan krijg ik de melding een update uit te moeten voeren. Aangezien ik een omgebouwde wii heb wil ik dit omzeilen maar dat lukt niet. Je kunt alleen ok indrukken. Aangezien ik mijn  wii heb laten ombouwen bij ombouwinkel ben ik op die site gaan kijken en ze hebben oa wasabi en wii key chips. Heb van allebei de uodate op een dvd gebrand en die wil ik nu afdraaien om zo het probleem te omzeilen. Bij wiikey update geeft ie aan : geen wiikey gevonden en bij wasabi geeft ie een error.

Zijn er nog meer chips en zou het updaten van de chip inderdaad dit het probleem oplossen? Indien ja...

kan ik zonder de wii te openen zien wat voor chip ik heb?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

het ombouwen van je wii is wetelijk nog niet illegaal. Als je het over een gebrande cd hebt oke. Maar als je orgineele cd hebt kan je gewoon de update doen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...