dekale Geplaatst December 5, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 5, 2008 Hoi Ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje. Voorheen als ik met dvdshrink een dvd ripte en brande was alles ok. Tegenwoordig als ik geript heb en de vob bestandjes brand, komt de film geheel door elkaar geschud gebrand op de dvd. b.v. Eind in het begin/ op de helft beginnen enz. Hoe komt dit iemand een idee of nog beter een oplossing? Werk met Vista en brand met Nero 9 heb de instellingen staan zoals ze moeten staan of zoals ze voorheen stonden. Hier is niks aan veranderd.Of is shrink niet compatibele met Vista? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Panaside Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2008 Beste Dekale, Ik heb ontelbare dvd's gebrand die het niet deden. Mijn conclusie is dat dit komt door een verkeerde nero. Voordat ik vista gebruikte, brandde ik regelt dvd's met dvd shrink 3.2, en nero 6, dit ging altijd perfect totdat ik overstapte van windows xp naar windows vista. Tot vandaag was het mij niet meer gelukt. Ik gebruik nu dvd shrink 3.2 en nero 9, echter ik brand niet meer direct vanuit dvd shrink. Ik gebruik dvd shrink om de dvd te comprimeren, en deze vervolgens op te slaan als een.iso formaat. Vervolgens brand ik een dvd vanuit nero en haal ik dit iso file binnen en druk op brand. Stap voor stap uitleg. Start dvd shrink op, klip op open disc, wacht tot hij klaar is en klik dan op back up en selecteer daar bij SELECT TARGET BACK UP de optie ISO Image File. Kies een map uit waar je de back up wilt neerzetten. Als de iso image file klaar is, ga je naar Nero, kies daar de optie dvd-rom iso en klik op OPen file ga naar het juiste iso file en open deze. Klik vervolgens op Burn en wacht tot dvd klaar is. En voila, laat maar even weten of het gelukt is. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Michiel Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 30, 2008 het probleem zit inderdaad in nero. een vorige versie (7 of 8 ) wil ook helpen. je moet dan wel nero geheel verwijderen. gebruik hiervoor nero cleaningtool: http://www.nero.com/eng/tools-utilities.html#tab4 maar de optie zoals Panaside beschrijft is een goed alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
AVIKOOTJE Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Betse Dekale, ik heb alles gedownload, maar als ik Nero Start Smart op, kan ik niet de optie dvd rom is vinden??? Het is toch echt Nero 9 wat ik heb! Maar het is wel de aller eerste keer dat ik het ga proberen!! groetjes avikootje Ik heb ontelbare dvd's gebrand die het niet deden. Mijn conclusie is dat dit komt door een verkeerde nero. Voordat ik vista gebruikte, brandde ik regelt dvd's met dvd shrink 3.2, en nero 6, dit ging altijd perfect totdat ik overstapte van windows xp naar windows vista. Tot vandaag was het mij niet meer gelukt. Ik gebruik nu dvd shrink 3.2 en nero 9, echter ik brand niet meer direct vanuit dvd shrink. Ik gebruik dvd shrink om de dvd te comprimeren, en deze vervolgens op te slaan als een.iso formaat. Vervolgens brand ik een dvd vanuit nero en haal ik dit iso file binnen en druk op brand. Stap voor stap uitleg. Start dvd shrink op, klip op open disc, wacht tot hij klaar is en klik dan op back up en selecteer daar bij SELECT TARGET BACK UP de optie ISO Image File. Kies een map uit waar je de back up wilt neerzetten. Als de iso image file klaar is, ga je naar Nero, kies daar de optie dvd-rom iso en klik op OPen file ga naar het juiste iso file en open deze. Klik vervolgens op Burn en wacht tot dvd klaar is. En voila, laat maar even weten of het gelukt is. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie