joey3 Geplaatst Januari 13, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2006 heb need for speed MW gedownload en geinstaleerd en werkt goed, nu heb ik deze op DVD gebrand, maar mist een bestand, hoe moet ik deze branden ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
joey3 Geplaatst Januari 13, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2006 ik zie nu dat er ook iets naar windows gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Gast Marniboy Geplaatst Januari 13, 2006 Delen Geplaatst Januari 13, 2006 Dat er iets naar Windows gaat wil nie tmeteen zeggen dat je pc crasht. Dit zorg er voor dat xp het spel accepteerd en nit als gevaarlijke dingen ziet wat voor\'n bestand is dat eigenlijk dat je niet kunt branden ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
joey3 Geplaatst Januari 13, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2006 het was een DDL file hier heb ik hem gevonden......hij staat al op DVD.....en werkt http://www.dll-files.com/dllindex/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Gast Marniboy Geplaatst Januari 14, 2006 Delen Geplaatst Januari 14, 2006 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie