Spring naar bijdragen

Meerdere films op 1 dvd - cdburnerxp pro

Gast lynn67

Aanbevolen reactie

Hallo ,

Ik heb een vraag.

Ik zet brand mijn films (divx) op dvd met cdburner xp pro. Dit is de nieuwe versie.

De oude versie werkte bij mij niet meer, jammergenoeg.

Maar met de oude versie brandde ik meerdere films (3 tot 4) op 1 dvd, en dan kreeg ik op mijn dvd-speler gewoon de titel van de films te zien (menu'tje) die ik kon aanklikken.

Nu echter met de nieuwe deze versie van cdburner xp pro, krijg ik alleen de eerste film te zien, de andere films niet, ookal staan ze er wel op. Ook elke film in een mapje (nieuwe directory) zetten helpt niet.

Met Nero lukt het me niet om divx meerdere films op 1 dvd te branden, daar past 1 film al geen eens.

Weet iemand een manier om met cdburner xp pro toch een menutje te maken, of kan iemand een brandprogramma aanbevelen die gewoon eenvoudig divx-films met een menu op dvd brand?

groeten,

Lynn67

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Er zit altijd (standaard) een menu met de bestanden die je afspeelt in je dvd-speler.

Kijk is op de afstandsbediening van jou dvd-speler en druk op het knopje "Menu".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

Hallo Assyrian,

Uiteraard had ik dat al geprobeerd.

Het 'vreemde' is dat ik een dvd met meerdere films die ik al een poosje terug heb gemaakt, wél gewoon het dvdmenu van de speler laat zien, dus met alle filmtitels.

Terwijl alles het zelfde is. (had inmiddels ook weer de oudere versie geinstalleerd die ik toen gebruikte, maar met helaas hetzelfde resultaat.......alleen één titel zichtbaar.

Ook heb ik omgezet met diverse codecs, ik dacht misschien ligt het daar wel aan, maar nee, zelfde probleem.

Is er niet een programma waarmee je meerdere divx's mét menu op dvd kunt branden?

Ik vind het zo zonde om voor elke film één dvd'tje te gebruiken, want we kijken het slechts éénmaal.

groeten

Post Merge: december 05, 2008, 03:02:27 pm

toch even laten weten dat het al is opgelost :)

het lag dus aan de dvd'tjes zelf.

Omdat ik door mijn voorraad dvdtjes heen was had ik een paar losse gekocht in de stad.

vandaag kwamen de dvd's binnen die ik altijd gebruikte en deze geven alles goed aan.

zie nu ook wel dat de kwaliteit beter is, de cd's zelf zijn ook dikker.

nooit gedacht dat het daar aan kon liggen, weer wat geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...