ddcpeter Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 hallo allemaal, ik heb een bestand gemaakt met daarin plaatjes en tekst met behulp van word 2002 nu wil ik dit openen met word 97 en komen alle plaatjes op een verkeerde plaats terecht ik kan dit niet anders doen want ik heb dit gemaakt voor iemand in spanje en die heeft mij daar een screenshot van gestuurd is er een manier om plaatjes vast te zetten in word, letwel het plaatje mag niet naar de achtergrond geplaatst worden ivm de tekst, want het betreft een visitekaartje groetjes ddcpeter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Piet Hein Geplaatst December 10, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst December 10, 2008 dat ligt niet aan jou hoor maar aan zijn office. oftewel te [glow=red,2,300]oud [/glow] Office 97 ondersteunt namelijk niet alle opmaken wie je wel in 2002 hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie