Mkkl Geplaatst December 2, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 2, 2008 Ik had eergisteren wat problemen met de pc. Daarom wilde ik windows herinstallerern. Dat lukte niet omdat hij 2 keer halverwege vastliep ofzo, iig hij maakte de installatie niet af. Daarop heb ik ene nieuwe installatie gedaan door de hele harde schijf te wissen en een verse installatie erop te zetten. Maar telkens als ik de pc start moet ik kiezen tussen 3 verschillende windows. Weet iemand hoe ik die anderen eraf krijg? groeten Michiel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 3, 2008 Je dient daarvoor je boot.ini te bewerken. Het bestand Boot.ini bewerken Ga als volgt te werk om het bestand Boot.ini te bekijken en te bewerken: 1. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Eigenschappen. -of- Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ sysdm.cpl en klik op OK. 2. Open het tabblad Geavanceerd en klik onder Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen. 3. Klik op Bewerken onder Systeem starten. Daar zie je alle installaties staan. je kan ook de tijd verkorten naar 1 sec. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Mkkl Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 3, 2008 Ik kies bij het opstarten de bovenste van de 3 als ik de goeie wil hebben. Dat is in het boot.ini bestand ook de bovenste neem ik aan? Ik denk ik vraag het nog even voor de zekerheid, voor ik de verkeerde verwijder. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen. danke schön Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Assyrian Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 Zou je de inhoud van het bestand boot.ini hier kunnen plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Mkkl Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 3, 2008 [boot loader] timeout=5 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS2="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Dat hangt weer van de ingestelde patities af. Over het algemeen is het wel zo. Ik raad je aan om de tijd te wijzigen van 30 sec naar 1 sec. Dan heb je er ook geen last meer van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie