Kluivert Geplaatst December 2, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 2, 2008 Hallo Ik heb een ISO bestand voor Windows 2000 server gedownload en via Imgburn op een DVD+R gezet. Vervolgens kan ik de mappen wel openen, ( via Virtual Clone Drive ) maar Windows server 2000 te voor schijn halen is er nog niet bij. Eerst wilde ik het ISO bestand openen in Windows XP Home zelf, maar dat kan toch niet? Moet ik dan persé een opstartbare DVD maken? Het punt is dat ik niet weet of ik de DVD opstartbaar heb gemaakt of niet. Hoe kan ik dat controleren? Alvast bedankt voor het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Jacob Geplaatst December 2, 2008 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 2, 2008 ik weet maar 1 simpele manier je stop hem in je computer en laat hem als eerst je dvd speler opstarten als de installatie dan begint doet ie het O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
Kluivert Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 3, 2008 ik weet maar 1 simpele manier je stop hem in je computer en laat hem als eerst je dvd speler opstarten als de installatie dan begint doet ie het O0 Dat heb ik gedaan, maar daar gaat toch wat fout. In de BIOS staat bij First boot device: LS120. Bij het opstarten van de pc laadt de DVD-ROM wel, alleen staat er: boot from CD. Dat is opzich al raar. Vervolgens krijg ik de melding: couldn't find NTLDR. Kan ik de NTLDR op de DVD er bij zetten ( en zo ja, hoe precies ) en vervolgens opstarten of moet ik dan een andere ISO bestand downloaden van Windows server 2000? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie