Spring naar bijdragen

snelheid limit

Gast altobelli

Aanbevolen reactie

Ik gebruik newsleecher en heb adsl van hetnet 3000/512

dus een download snelheid van rond de 300kb/s

Maar nu had ik via smsusenet een verbinding van 10 mb voor één dag maar ik kom niet hoger dan mijn limit van 300kb/s.

Nu heb ik een vraag ligt dat aan newsleecher of is mijn adsl gewoon gelimiteerd tot 300kb/s

Al vast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je adsl is gelimiteerd tot 300 kb. Dat zit in je abbo van je provider. Maar neit zeuren 300 kb is snel genoeg :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

maar kan ik ook niet hoger komen als ik een andere server koop voor een maand zoals eweka.

300kb/s vind ik niet erg maar als ik dan bij eweka een server koop en dan een limit van 300kb/s heb schiet ik er ook niks meer op en heb ik mijn geld ook voor niks besteed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat komt omdat je van je provider niet sneller mag downloaden als X kb per seconden.

Stel je mag van je provider 300 kb en je neemt een abbo van een nieuwsserver die 100 kb max kan zal je ook niet sneller downloaden als 100 kb. Neem je er 1 van 400 kb max dan zal je niet sneller gaan als 300 kb. Dit puur omdat je provider het niet toestaat.

btw pwnge altavar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...