Spring naar bijdragen

opstarten windows installer tijdens start

amber4gold

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  39
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik de pc opstart opent Windows installer zich en wil het programma Roxio Easy Media Creator 8 gaan installeren terwijl ik dat programma al 4 maanden geleden heb verwijdert van de pc.

Ik heb gezocht in het register en met de zoekfunctie maar ik kan nergens iets van Roxio terug vinden.

Maar als de installer opstart zal er toch nog wel ergens een verwijzing van Roxio staan.

Wie heeft een idee waar ik kan zoeken?

En hoe kan ik windows installer uit zetten zodat ik het niet tijdens elke start weer zie.

Ik draai met Windows XP Pro.

Geachte forumleden, ik kan nu melden dat ik het zelf heb opgelost gelukkig.

Ik heb de originele Roxio cd opgestart en het msi bestand aangeklikt waardoor de installatie begon. Toen kreeg ik een keuze menu, installeren,repareren en /of verwijderen. Toen ik op verwijderen klikte werd alles van de pc verwijdert en nu krijg ik niet meer dat vervelende gedoe meer tijdens het opstarten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 39
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...