Adet. Geplaatst November 29, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 29, 2008 Hee allemaal, Hier nog een keer my, ja sorry hoor. Maar ik snap niet veel van al die bestandjes. ??? Oke, het donwloaden is gelukt (jaja). En nu? Ik moet dus die bestanden vinden, maar ik weet niet waar. Dus heeft iemand een idee hoe ik die kan vinden? Ik heb geen zin om ze op te nieuw te downloaden, want het duurt zolang. Ja, de poort is niet geopend, maar snap niet hoe je hem open moet zetten. Dus dan maar niet, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Luc. Geplaatst November 29, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 29, 2008 Waarmee heb je het bestand gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Adet. Geplaatst November 30, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 30, 2008 Met Utorrent, ik heb het volgensmij wel opgeslagen in een bestand, en daar staat de naam van het spel ok bij, alleen staat er niks in die map. ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Wouter36 Geplaatst November 30, 2008 Bijdragen: 206 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 30, 2008 Is dat niet in C:\Downloads? En anders gewoon windows teken + F en naar spel zoeken Suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 206
Adet. Geplaatst November 30, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 30, 2008 Nee, ik heb geen C:\ Downloads.. Heb al gezocht, kon het niet vinden, nou dan maar overnieuw... Danjullie wel . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Luc. Geplaatst November 30, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 30, 2008 Als je in Utorrent met je rechtermuisknop op de torrent klikt, en dan '' Open bijbehorende map '' kun je hem vinden als het goed is O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 16, 2008 Delen Geplaatst December 16, 2008 Gebruik de zoekfunctie van je computer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie