minka Geplaatst November 28, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 28, 2008 Waar moet ik op letten als ik mijn wii wil laten ombouwen? En hebben jullie hem ook laten ombouwen of is het nog te riskant? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
gamertje Geplaatst November 28, 2008 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: September 18, 2012 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 28, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
minka Geplaatst November 28, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 28, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden dat zou helemaal mooi zijn, kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Farid. Geplaatst November 28, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst November 28, 2008 'Wii ombouw Na de ombouw van de Wii is het mogelijk om backups van uw Wii spellen op de Wii af te spelen. Ook kunt u na de ombouw de spellen met een andere regiocode (bijvoorbeeld uit Amerika) op uw Wii afspelen. Daarnaast zorgt de ombouw van de Wii er ook voor dat u andere 'homebrew' programma's op uw Wii kunt opstarten. Na het maken van een afspraak kunt u de Wii op onze werkplaats brengen. Het is mogelijk om tijdens de ombouw te blijven wachten, of de Wii later op te halen. We zijn ongeveer een uur bezig met de ombouw. Na controle van uw Wii zullen we deze openen, en zal onze technicus de gewenste chip in uw Wii solderen. We werken met professionele middelen, waardoor de werking van de chip gewaarborgd kan worden. Na het uitgebreid testen van de Wii krijgt u een korte demonstratie over de werking na de ombouw. Ook ontvangt u een handleiding, zodat u thuis de opties nog eens rustig door kunt kijken. In de handleiding staat ook uitgelegd hoe u een backup kunt maken van uw originele spellen. Daarnaast ontvangt u ook een garantiebewijs. Wij geven zes maanden garantie op de werking van de chip en van de ombouw. Deze garantie gaat al in op het moment dat wij uw Wii openen, zodat het ombouwen zonder enig risico voor u verloopt. We maken gebruik van de volgende chips: - Wiikey chip van 70 euro. Deze chip is geschikt voor het eerste type Wii. Dit type is te herkennen aan het serienummer. Wanneer uw serienummer begint met LEH en de drie daarop volgende cijfers lager zijn dan 134 (bijvoorbeeld 128), dan kunnen we de Wiikey chip gebruiken. - D2Pro chip van 110 euro. Deze chip is geschikt voor het nieuwste type Wii. Dit type is te herkennen aan het serienummer. Wanneer uw serienummer begint met LEH en de drie daarop volgende cijfers hoger zijn dan 134 (bijvoorbeeld 142), dan dienen we de D2Pro chip van 110 euro te gebruiken. Ook wanneer uw serienummer begint met LEF, kunnen we alleen de D2Pro chip gebruiken. Mocht u twijfelen over de chipkeuze, dan kunt u het serienummer aan ons doorgeven, zodat we de juiste chipkeuze voor u kunnen bepalen. Beiden chips zorgen dat u ook backup spellen van uw Gamecube spellen kunt afspelen. Daarnaast zijn beide chips ook te updaten via een dvd-r schijf. Zo kunnen toekomstige updates gemakkelijk op uw chip geinstalleerd worden. Wanneer u uw Wii door ons laat ombouwen, zullen we alle instellingen van de chip demonstreren en zullen we de instellingen meteen juist voor u instellen. Zo kunt u thuis direct uw backup spellen zonder problemen afspelen. Het online spelen van uw spellen blijft na de ombouw nog steeds mogelijk.' Prijs: € 70,00 www.Drummel.nl Site's: Klik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
teun2 Geplaatst November 28, 2008 Bijdragen: 322 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 28, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden Volgens mij bestaat zoiets niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 322
kaasbroodje Geplaatst November 29, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 29, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden die zijn er niet je heb alleen maar ombouwen met chips of met software. zelf heb ik een WIIKEY waar ik erg tevreden mee ben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
minka Geplaatst November 29, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 29, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden die zijn er niet je heb alleen maar ombouwen met chips of met software. zelf heb ik een WIIKEY waar ik erg tevreden mee ben wat is dat een wiikey??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Luc. Geplaatst November 29, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 29, 2008 wat is dat een wiikey??? 'Wii ombouw Na de ombouw van de Wii is het mogelijk om backups van uw Wii spellen op de Wii af te spelen. Ook kunt u na de ombouw de spellen met een andere regiocode (bijvoorbeeld uit Amerika) op uw Wii afspelen. Daarnaast zorgt de ombouw van de Wii er ook voor dat u andere 'homebrew' programma's op uw Wii kunt opstarten. Na het maken van een afspraak kunt u de Wii op onze werkplaats brengen. Het is mogelijk om tijdens de ombouw te blijven wachten, of de Wii later op te halen. We zijn ongeveer een uur bezig met de ombouw. Na controle van uw Wii zullen we deze openen, en zal onze technicus de gewenste chip in uw Wii solderen. We werken met professionele middelen, waardoor de werking van de chip gewaarborgd kan worden. Na het uitgebreid testen van de Wii krijgt u een korte demonstratie over de werking na de ombouw. Ook ontvangt u een handleiding, zodat u thuis de opties nog eens rustig door kunt kijken. In de handleiding staat ook uitgelegd hoe u een backup kunt maken van uw originele spellen. Daarnaast ontvangt u ook een garantiebewijs. Wij geven zes maanden garantie op de werking van de chip en van de ombouw. Deze garantie gaat al in op het moment dat wij uw Wii openen, zodat het ombouwen zonder enig risico voor u verloopt. We maken gebruik van de volgende chips: - Wiikey chip van 70 euro. Deze chip is geschikt voor het eerste type Wii. Dit type is te herkennen aan het serienummer. Wanneer uw serienummer begint met LEH en de drie daarop volgende cijfers lager zijn dan 134 (bijvoorbeeld 128), dan kunnen we de Wiikey chip gebruiken. - D2Pro chip van 110 euro. Deze chip is geschikt voor het nieuwste type Wii. Dit type is te herkennen aan het serienummer. Wanneer uw serienummer begint met LEH en de drie daarop volgende cijfers hoger zijn dan 134 (bijvoorbeeld 142), dan dienen we de D2Pro chip van 110 euro te gebruiken. Ook wanneer uw serienummer begint met LEF, kunnen we alleen de D2Pro chip gebruiken. Mocht u twijfelen over de chipkeuze, dan kunt u het serienummer aan ons doorgeven, zodat we de juiste chipkeuze voor u kunnen bepalen. Beiden chips zorgen dat u ook backup spellen van uw Gamecube spellen kunt afspelen. Daarnaast zijn beide chips ook te updaten via een dvd-r schijf. Zo kunnen toekomstige updates gemakkelijk op uw chip geinstalleerd worden. Wanneer u uw Wii door ons laat ombouwen, zullen we alle instellingen van de chip demonstreren en zullen we de instellingen meteen juist voor u instellen. Zo kunt u thuis direct uw backup spellen zonder problemen afspelen. Het online spelen van uw spellen blijft na de ombouw nog steeds mogelijk.' Prijs: € 70,00 www.Drummel.nl Site's: Klik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
natuur Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2008 Volgens mij kon je ook een speciale disc aanschaven waarop je games kan downloaden Misschien wordt dit bedoeld??? http://wiiombouwen.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-1099313/DVD-Drive-met-ingebouwde-Wiikey.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 27, 2008 het kan goedkoper (ongeveer 40,00 euro). ik zoek het uit, maar het gaat mbv een speciale disc. ik laat het asap weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ferrariking Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 30, 2008 wil je die dan ook aan mijn geven de info wat ik wil ook een wii kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
dtcpatjuh Geplaatst Juni 18, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/09 Status: Offline Actief: Mei 11, 2019 Delen Geplaatst Juni 18, 2009 http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/36069-homebrew-channel-installeren-op-wii-met-40e-of-lager.html check hier es zelf getest en werkt perfeckt maar let wel even op het serienummer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
ActionWaction Geplaatst Juni 18, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 18, 2009 Zelf de mod chip aanbregen is ook makkelijk , en je krijgt er een kick van, maar je hebt geen garantie maar het is zeker goedkoper dan bij ombouwers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie