Gast roxysannie Geplaatst November 26, 2008 Delen Geplaatst November 26, 2008 hoi allemaal mijn naam is sandra en ben nieuw hier heb me wii om laten bouwen nu nog branden als het lukt lijk me niet makkelijk maar eerst eeen andere brander halen want ik heb+ groetjes sandra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wouter36 Geplaatst November 27, 2008 Bijdragen: 206 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 27, 2008 Welkom @ DukeN Veel plezier hier! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 206
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie