Ivannah Geplaatst November 26, 2008 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Delen Geplaatst November 26, 2008 Hallo computeraars, Ik heb Turbo Floorplan Landscape & Deck geinstalleerd op mijn pc, zo, dat programma is goed geinstalleerd. maar als ik op de icon klikt om het program open te krijgen, krijg als boodschap op scherm: SISGL warning: can't create a new surface out of video memory this program will exit wat betekent dit als boodschap, en hoe verder. Dank U. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Assyrian Geplaatst November 26, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 26, 2008 Kan je de naam van jou videokaart geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Piet Hein Geplaatst November 26, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst November 26, 2008 dit betekent dat je videokaart het niet aankan Kan je de naam van jou videokaart geven? Misschien kunnen we helpen om de instelingen te verbteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Assyrian Geplaatst November 26, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 26, 2008 Maar misschien kan zijn videokaart het wel aan en helpt het opnieuw installeren van de drivers want ze eisen een 32 mb videokaart en er zijn niet meer zo héél veel computers die een videokaart van minder dan 32 mb hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie