Gast Play_Gangsta Geplaatst November 25, 2008 Delen Geplaatst November 25, 2008 Ik heb winrar al een tijdje maar hij wilt opeens niet meer uitpakken! Echt bijna alles is niet uittepakken zoals setups liedjes films enzovoort... Heb opnieuw geinstalleerd gecrackd en toch blijft het! Ik heb behoorlijk nodig want me schijf raakt nogal vol aan liedjes en films... Als je een plaatje nodig hebt van wat het berichtje is dan vraag je dat maar. Wat hij aangeeft is -- Er zijn geen bestanden om uittepakken maar als je het wegsleept ofzoiets of uitvoert zoals een setup staat er Er zijn geen bestanden om uittepakken... Echt vaag!) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Assyrian Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2008 Zo direct weet ik geen oplossing maar heb je 7-zip al geprobeerd? Dat is een alternatief van winrar en in mijn ogen veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
kaasbroodje Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 25, 2008 kan je rar bestanden niet gewoon uitpakken met magiciso Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast Play_Gangsta Geplaatst November 26, 2008 Delen Geplaatst November 26, 2008 7-Zip heeft geholpen!!!! Kan nu alles uitpakken! en vind dat het sneller gaat dan winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie