lizzy123 Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2008 hajj allemaal, ik heb een film gedownload bij bitttorent maar nu heb ik de film gedownload het is een rar bestand mischien moet ik dit film op een andere marnier opslaan maar de film kan geen eens afgespeeld worden weten jullie hoe ik dit kan oplossen ??? gr.lizzy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst November 25, 2008 Je moet dat bestand eerst uitpakken met WinRAR. Hier heb je een handleiding erover: http://www.duken.nl/content/view/68/24/. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Assyrian Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2008 En weet je ook zeker dat het geen neppe film is? Kan je een link geven naar de torrent die je hebt gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
maraveno Geplaatst December 14, 2008 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 14, 2008 uitpakken kijken voor codecs (mocht het nodig zijn) anders andere afspeelsoftware downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie