Spring naar bijdragen

Nintendo DS R4 - 8 GB

MN89

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo lui!

Ik heb een vraag die hier hopelijk beantwoord kan worden! Ik heb een nintendo DS R4 kaartje gekocht, met een geheugenkaartje van 8 gigabyte. Klopt het dat de R4 dit niet ondersteund? Ik heb er namelijk wel een paar spelletjes opgezet, maar zodra ik die spelletjes wil spelen duurt het heeeeeeeeeeeeeel lang voordat ze geladen worden, althans dat geeft de DS aan, maar het lijkt er gewoon op dat hij dan vast loopt want heb nog geen spelletjes kunnen spelen. Wie o wie kan mij helpen!?? En heeft iemand nog een goeie downloadsite voor de DS?

Met vriendelijke groeten,,

MN89

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Een 8 GB kaartje word ondersteund voor de R4. Maar welk type SD kaartje heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

niet word die niet tot 2gb of je heb een nepen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Normaal ondersteund R4 maximum 2GB.

Het is beter dat je ze afzondelijk koopt dan als je veel games wilt spelen.

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  1

@ DukeN:

Ik heb ook zo'n soort probleem. Krijg vaak de melding Loading en dan moet ik hem tig keer aan en uit zetten totdat ie het een keer doet.

Het een speciaal R4 kaartje (een zogenaamde HC) incl 8 gb Sandisk Micro SDHC-geheugenkaartje.

Ondersteunt mijn DS deze grootte niet of ligt het aan mij??????

Wat moet ik in godsnaam doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zelf heb ik ook geen kaas gegeten van de R4. Ik heb hem nog nooit gezien. Misschien moet je eens contact opnemen met de "winkel" waar hij is gekocht.

Ik weet wel dat de R4 1 van de beste modules is voor de DS die weinig tot geen problemen hoort te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

maar die zijn nu alleen nep :) dus ik heb ook een maar die is net echt  wat de makkie van r4 zijn ge stopt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735
Gast Play_Gangsta

Mijn vrienden hebben ook R4s en die hebben maar 2 gig dus volgens mij ondersteund het maar 2gig. Dit is wel een goede site om vragen over een NDS of Wii te vragen: http://www.ndss.nl doet deze link het niet dan deze http://www.laptop-vergelijk.nl Mischien is het echt die 2gig die het alleen ondersteund! Dit is nog een site voor vragen enzo over de R4 http://www.R4R4.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 3 weken later...

• Bijdragen:  2

Mijn vrienden hebben ook R4s en die hebben maar 2 gig dus volgens mij ondersteund het maar 2gig. Dit is wel een goede site om vragen over een NDS of Wii te vragen: http://www.ndss.nl doet deze link het niet dan deze http://www.laptop-vergelijk.nl Mischien is het echt die 2gig die het alleen ondersteund! Dit is nog een site voor vragen enzo over de R4 http://www.R4R4.nl

Inderdaad de r4 ondersteund maar 2 gb er zijn wel 8 en 4 gb microsd kaartjes alleen dat is sdhc

(ik kom van ndss en ben een vriend van PlayGunsta ja ik heb een r4 (sdhc) en een r4)

als ik zou mogen adviseren adviseer ik je een edge of wil je echt goed kunnen cheaten? dan een m3 real

even over de r4 er staat up to 32 gb ofzoiets dat zijn normale micro sd kaartjes geen sdhc en er zijn nog geen normale 4gb en hoger microsd kaartje wel sdhc maar die ondersteunt de r4 niet,

de r4 is gestopt met het maken van updates ik zou hem dus niet kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1509
  • Actief:  

Ondersteunt hij niet tot 4GB ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Je ziet op pc maar het is in het echt niet zo! Dus wat lees je hier boven?

Ik lees hierboven:

Wat zie je hieronder?

http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.18312~seQ.5

Enne, Heb je zelf soms een R4 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k
Gast Play_Gangsta

Je ziet op pc maar het is in het echt niet zo! Dus wat lees je hier boven?

Ik lees hierboven:

Wat zie je hieronder?

http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.18312~seQ.5

Enne, Heb je zelf soms een R4 ?

Einde Discussie Mods hier kan een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...