Spring naar bijdragen

Verkeerde DVD

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik wil een film branden, maar na het omzetten krijg ik het schermpje voor dvd branden. Daar staat het volgende: Plaats een beschijfbare schrijf in de gekozen brander. Het brandproces start automatisch. (als schijf leeg is). Vervolgens plaats ik een schrijf en dan veranderd dat bericht hierin. Verkeerde schrijf. Gebruik een van deze: Doubele layer DVD+R, Double layer DVD-R, DVD-R, DVD,-RW,DVD-RAM, DVD+R, DVD+RW, CD-R, CD+R. Daaronder kan je 2 dingen selecteren. Hij stond op [E] Optiarc DVD RW AD-7530B NX09 (Ide). Je kan die verandere in ISO bestand in werkmap. Daaronder heb je 2 zinnen die je aan/uit kan vinken. Verwijder de map na suc6 vol branden en schrijf niet uitwerpen na branden. Daaronder Schrijfnaam. Wanted, daaronder brand en annuleren. Brand kan je niet aan klikken, annuleren wel.

Ik heb 2 dvd's geprobeerd, 1tje DVD-R en die andere is een DVD+R, maar beide pakke ze niet en kan ik nog steeds niet op brand klikken, Kan iemand mij vertellen wat ik verkeer doe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Al met een andere programma geprobeerd?

Heb je diezelfde cd's al in een andere computer geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Ander programma? weet jij dan nog een ander goed brand programma, waarmee je gedownloade films en ondertiteling samen op een dvd kan zetten?

Ik heb die dvd's niet op een andere pc ofzo geprobeerd, maar die dvd's zijn net nieuw, dus ook leeg en ik heb wel andere, precies dezelfde dvd's gebruikt(zitten in 10 verpakt en ik had er nog 6 over, met die andere 3 had ik geen problemen), die deden het gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

En toch zou ik dat met die dvd's proberen je spoort dan sneller het probleem op omdat je dat dan al zeker af kan strepen.

Ik zou met convertxtodvd de ondertiteling erin zetten en converteren, en wanneer er automatisch een brand programma word geopend die afsluiten.

Daarna zou ik met ashampoo de film die dan in  je convertxtodvd map zit branden en kijken of het dan lukt.

Doe ook dit.

Rechtermuiksnop op Deze Computer-> klik dan op eigenschappen_> ga naar het tabblad hardware-> Daar zie je staan apparaatbeheer, klik erop.

Nu opent zich een venster en zie je heel veel zinnen/woorden boven/onder elkaar.

Zoek naar Dvd-/cd-rom-stations en klik op het plusje ernaast.

Nu zie je nieuwe woord(en)/zin(en) daaronder verschijnen.

Bij alle woorden/zinnen die eronder verschijnen doe je dit:

Rechtermuisknop erop en klik op Eigenschappen bij het nieuwe venster zie je ergens in het blauw Apparaatstatus.

Daaronder staat tekst, kopieër die tekst en plak het vervolgens hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Bedoel je met plak het hier in deze topic? Ik zal het vanaaf proberen en dan hoop ik dat ik films op dvd's kan branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265

Ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...