Spring naar bijdragen

easy computing 3D interieur

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey iedereen,

Ik heb easy computing 3D interieur gedownload. nu probeer ik programma open te doen via daemon tools te gebruiken maar het lukt niet. Kan iemand mij hiermee verder helpen? waar ik het heb gedownload stond : dat ik het progje moest downloaden, daarna uitpakken met winzip en daarna Copy crack uit Crack dir en daarna opstarten met daemon tools. Ik ben de crack gaan zoeken en heb die gevonden maar nu weet ik niet wat ik er juist mee moet doen, ik krijg elke keer een foutmelding als ik erop klik. Ik ken er echt niets van en ben al een hele dag aan het zoeken hoe ik het moet gedaan krijgen. Eventueel op een andere manier door te branden of zo?

ALvast bedankt voor de informatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ga naar de installatie map van het programma of game of wat dan ook, dan moet je de crack plakken en dan vraagt Windows of je het bestand wilt vervangen, klik op Ja/Yes. Als het goed is moet die het nu doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...