senderos Geplaatst November 23, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 23, 2008 kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie