TES Geplaatst November 23, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/08 Status: Offline Actief: Maart 9, 2012 Delen Geplaatst November 23, 2008 hoi allemaal, Ik heb 3 spelletjes gedownload en de tips via duken allemaal opgevolgd, heb het op de ds kaart geplaatst maar kreeg toen een zwart veld met daarin een teks : The save date could not be accessed. Please turn the power off and reinsert the DS Card. Wie weet hoe en wat ik nu moet doen. groetjes Tes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Vico Geplaatst November 23, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 23, 2008 formatteer eens je micro sd card, en doe alles er terug opnieuw op. wat voor supercard heb je? dstt of r4ds? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
TES Geplaatst November 24, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/08 Status: Offline Actief: Maart 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 24, 2008 ik zal het eens proberen. ik heb daarna verder nog andere spelletjes geprobeerd en die lukten wel, kan het misschien ook zijn dat deze net nieuw zijn ??? het ging namelijk om littelest petshop maar ik zal ook mijn kaart formateren. (hoe moet dat precies?) groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Vico Geplaatst November 25, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 25, 2008 doe je kaart in je computer met behulp van je card reader. als je kaart erin zit, ga je naar computer.. rechtermuisknop op je kaart en dan formatteren. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
TES Geplaatst December 12, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/08 Status: Offline Actief: Maart 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst December 12, 2008 jee...het lukt me niet > ik heb vansalles geprobeerd de meeste spelltjes doen het wel maar bij een aantal spellen krijg ik hetzelfde probleem. the save date Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie