Gast vincentdc Geplaatst April 17, 2005 Delen Geplaatst April 17, 2005 zou een gebruiker van www.liquidtorrent.org mij willen uitnodigen op deze site alvast bedankt mijn e-mail adress: de_cock_vincent@hotmail.com greets vincentdc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chippen Geplaatst April 21, 2005 Delen Geplaatst April 21, 2005 als het niet teveel gevraagd is zou ik ook graag een uitnodiging willen. e-mailadres is 17chippen17@gmail.com bedankt op voorhand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Annika Geplaatst April 25, 2005 Delen Geplaatst April 25, 2005 Ik zou ook heel graag zo\'n uitnodiging ontvangen! annikahansen@gewoonthuis.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Haydun Geplaatst April 29, 2005 Delen Geplaatst April 29, 2005 ik zo ook heel graag zo\'n uitnodiging willen mijn email is bitchhoofd@hotmail.com alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 29, 2005 Nu nog iemand zoeken die lid is :-) Ik kan wel gebruikers lidmaken voor www.4pirates.com (vooral games voor console) :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast nico120 Geplaatst Mei 1, 2005 Delen Geplaatst Mei 1, 2005 Ik wil wel lid worden DukN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 1, 2005 Bij deze nico: Success The account details have been mailed to nico.rapper@gmail.com. Please allow a few minutes for the mail to arrive. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Sphinx Geplaatst Mei 22, 2005 Delen Geplaatst Mei 22, 2005 Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor Liquidtorrent ??? email: Big_Sphinx@hotmail.com Alvast bedankt. Dave Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 1, 2005 Delen Geplaatst Juni 1, 2005 Ik ben lid van Liquidtorrent, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om daar iets vandaan te halen, er zijn niet zoveel users, dus een goede ratio krijgen is daar ook erg moeilijk. Maar ik zal m\'n best doen. Het is ook zo dat diegene die een invite verstuurd aansprakelijk staat voor die persoon, dus als hij z\'n ratio verkloot zou ik ook gekicked worden, dus neem eerst eens goed de regels daar door. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 3, 2005 Delen Geplaatst Juni 3, 2005 Ok ik ben gister begonnen met wat te download op liquidtorrent, zit nu op 3gb up 1 down, je moet een verschil van 25 gb hebben voordat je mensen kan uitnodigen, dus met een maand misschien 2 zal ik denk ik wel wat mensen uit kunnen nodigen, dus als jullie je dan nog even melden... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wesleybond007 Geplaatst Juni 12, 2005 Delen Geplaatst Juni 12, 2005 Eej, als iemand nog een invite over heeft van liquidtorrent zou je me daar enorm mee helpen.. M\'n email is weschleej@gmail.com. Ik zal goed sharen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast zzzimon Geplaatst Juni 26, 2005 Delen Geplaatst Juni 26, 2005 als iedereen straks lid is van die site, dan wil ik het ook wel proberen EDIT @ gmail . com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast duuren Geplaatst Juli 6, 2005 Delen Geplaatst Juli 6, 2005 Alsjeblieft mag ik ook een uitnodiging. Groetjes Angeliek vanduuren@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jobber Geplaatst Juli 20, 2005 Delen Geplaatst Juli 20, 2005 Als je gewoon ff naar het forum gaat, en je daar registreert, dan is daar een gepinned topic alwaar je om een uitnodiging kunt vragen. De kans is veel groter dat je er één krijgt van de bestaande leden daar ! Het forum vind je op: http://www.liquidtracker.org/forum/index.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antenne Geplaatst September 1, 2005 Delen Geplaatst September 1, 2005 hallo mag ik ook aub zo\'n uitnodiging mijn email adres is antenne9@hotmail.com. alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast whazzzup Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 Hier ook een verzoekje voor een invite voor Torrentit & Liquidtorrent. Heb nog wel eventueel invites voor tracker.traasje mochten ze daar ook aan hun max zitten. In ieder geval alvast bedankt en je kan het sturen naar: michaelvisser23@hotmail.com Grtzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 er is trouwens nu open registratie op liquidtorrent, alleen met \'n leden limiet van 15.000 er worden om de zoveel tijd wat gebruikers verwijderd, dus dat word f5\'en! invites kunnen binnenkort weer gestuurd worden als liquidator (de sysop) alles weer op \'n rijtje heb met de server. ik ben zelf daar ook al \'n tijd lid (2 1/2 jaar) en ik kan dus dan ook invites sturen me naam op liquidtorrent is NeoNix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 ik wil ook uitnodigingals het gaat. davutava1985@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
fcheijdjes Geplaatst Januari 5, 2006 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 5, 2006 Ik zou wel een uitnodiging voor tracker.traasje willen hebben, als iemand die nog heeft? En graag ook 1 voor LiquidTorrent als dat mogelijk is. Alvast bedankt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Gast Kenny Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 duken wil je mij aub ook lid maken voor 4pirates :pinch: ? moonenkenny@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 6, 2006 4pirates is helaas down. Dit was mijn favoriete xbox torrent site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Snakehunter Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Zou iemand zo goed willen zijn mij als gebruiker aan te melden voor www.liquidtorrent.org? Mijn emailadres is: snakehunter1958@hotmail.com Mijn dank is groot! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chanchan Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor Liquidtorrent ??? email: angelique_chan@hotmail.com Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 NeoNix schreef: er is trouwens nu open registratie op liquidtorrent, alleen met \'n leden limiet van 15.000 er worden om de zoveel tijd wat gebruikers verwijderd, dus dat word f5\'en! invites kunnen binnenkort weer gestuurd worden als liquidator (de sysop) alles weer op \'n rijtje heb met de server. ik ben zelf daar ook al \'n tijd lid (2 1/2 jaar) en ik kan dus dan ook invites sturen me naam op liquidtorrent is NeoNix Hang je hier nog rond neonix? Kan jij dus wel nog invites sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 voor mij ook aub een uitnodiging zonderlandje@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie