Nariimanee Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2008 Haaii allemaal ik heb raving rabbits gedownload uitgepakt op me r4 kaartje maar als ik hem wil spelen op mijn ds dan is de naam een beetje buinig en kan ik hem niet spelen help !! ik wil hem zo graag spelen de andere spellen heeft mijn oom voor me gedaan maar ik heb zijn nummer niet en ik wil niet w8en ! Heb even de kleur van je letters veranderd, roze is niet fijn om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie