nina01 Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/08 Status: Offline Actief: September 29, 2018 Delen Geplaatst November 22, 2008 wie o wie kan me helpen? heb 2 dg geleden limewire plus geinstalleerd en sindsdien kan ik bepaalde sites niet openen via de snelkoppeling. mininova, msn en zo nog een paar andere sites. Internet doet het wel. Als ik via de snelkoppeling iets wil openen, staat dat internet explorer niet werkt en of ik online naar een programma wil zoeken. Als ik dat aanklik gebeurt er ook niets. alvast bedankt nina Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wouter36 Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 206 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2008 Doet limewire het zelf wel?? Als die het nie doet dan moet je hem uninstallen en een andere installeren en doet internet het volgens mij ook weer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 206
Assyrian Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2008 Open je het bestand of typ je de site in de adresbalk? Als het het 1e is, werken die sites wel als je ze in de adresbalk typt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
nina01 Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/08 Status: Offline Actief: September 29, 2018 Auteur Delen Geplaatst November 22, 2008 alles werkt, behalve de snelkoppelingen. Ik kan wel zoeken, maar dan moet ik eerst alles intypen. maar sinds ik linewire heb geinstalleerd, krijg ik de snelkoppelingen niet open Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Assyrian Geplaatst November 22, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2008 En als je met je rechtermuisknop op de snelkoppeling klikt en dan naar openen met gaat en internet explorer selecteert? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie