Spring naar bijdragen

Irritant probleem Utorrent!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb net een dag me Nieuwe internet Tele2. Heb een poort opengezet via Portforward. Maar nu blijft me download bij utorrent maar op 1.1 kb/s En heb een download met veel seeds, CoD5 heeft nu 2000 seeds! Heb verbinding met 20 seeders. Dus me download blijft laag terwijl me poort open staat.

Me download en Upload snelheid:

359869819.png

Wat is hier in hemelsnaam het probleem?  :-[

Farid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k
  • Reacties 26
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Met call of duty 5 downloade ik ook erg traag, komt volgens mij omdat er té veel leechers zijn.

Al met een andere torrent geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  948
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Check anders even of dit ook met andere torrents is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 948

• Actief:  

Heb het nu aan het proberen met Fifa 09

Goh! 10kb/s Dus is precies hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Check anders even of dit ook met andere torrents is.

Met call of duty 5 downloade ik ook erg traag, komt volgens mij omdat er té veel leechers zijn.

Al met een andere torrent geprobeerd?

Waarschuwingen:

Sinds april 2008 hebben wij een waarschuwingensysteem werkende. Dit houdt in dat als je je misdraagt, op welke manier dan ook, een waarschuwing volgt. Dit kan zijn in de volgende gevallen:

1) 3 Onnodige en irritatie opwekkende dubbelposts plaatsen.

2) Een aantal (wanneer het duidelijk opgemerkt gaat worden) onnodige of niets toevoegende reacties plaatsen.

3) Spammen, hacken, racisme.

4) Verkoop of reclame maken.

5) Nietszeggende topics aanmaken waarin je met 1 regel duidelijk maakt wat je wilt en voor de rest geen informatie toevoegt.

6) Een al gegeven antwoord geven.

Farid, heb je het al geprobeerd met de firewall uitgeschakeld?

En wat geeft Utorrent aan, zijn de poorten open of dicht?

Is dit ook met andere programma's zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  948
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Oh woeps, niet gezien assyrian ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 948

• Actief:  

utorrent geeft soms een groen ! onderaan en soms een geel driehoekje

Als ik erop klik en dan op 'kijk of poort open is' druk zegt hij dat de poort dicht is!

En firewall uitschakelen geeft geen verschil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb je al opnieuw een static IP aangemaakt ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

En ik zou als ik jou was alles nog een keer na lopen volgens mij staan jou poorten niet open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Heb je al opnieuw een static IP aangemaakt ???

Toch via Uitvoeren, cmds, ipconfig/all. en dan bij netwerkverbinding, eigenschappen, internetprotocool TCP/IP en dan invullen wat er bij ipconfig/all staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Even iets.

Als ik kleine bestandjes download, onder de 900mb gaat me download wel snel 180 kb/s. Dat is redelijk snel.

EDIT: Hij haalt nu bijna de 300 kb/s

Edit 2: Hij haalt vandaag de 600 kb/s met 17 seeders. En het bestand is 344 mb groot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  38
  • Leeftijd:  35

Staat er rechtsonder in uTorrent "Overload 100%"? Dan gaat het langzaam, meestal heb je dan iets te weinig geheugen vrij om het grote (4-5gb) bestand te laten aanmaken op de schijf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38

• Actief:  

Oow nee dat is het zeker niet! heb nog zeker 70 gig vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  3

Toch via Uitvoeren, cmds, ipconfig/all. en dan bij netwerkverbinding, eigenschappen, internetprotocool TCP/IP en dan invullen wat er bij ipconfig/all staat?

Ik ben ook bezig om poort te openen bij utorrent, maar dat lukt niet.

Na even rondneuzen op dit forum komt dat wss omdat ik geen static ip heb aangemaakt,

maar volgens de aanwijzingen die hierboven staan lukt het me niet:S

ik kan de netwerkverbinding, eigenschappen niet vinden in mijn menu start.

ik heb windows xp professional edition.

kan iemand me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

ff bij configuratiescherm kijken, en anders "windows knop"+ f en dan zoeken naar netwerkvebindingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

ff bij configuratiescherm kijken, en anders "windows knop"+ f en dan zoeken naar netwerkvebindingen.

dankjewel! dat heeft idd geholpen.

alleen, nu zit ik met een volgend probleempje. Volgens www.portforward.com (zoals aangegeven in FAQ) moet ik nu de instellingen van de router krijgen als ik dit ip adres invul in de balk van mijn internetbrowser.

Maar als ik dit doe dan krijg ik de melding dat ie de opgegeven website niet kan vinden.

als ik vervolgens het default adres gebruik wat op de site staat, zegt de browser uiteindelijk dat de tijd om te zoeken verstreken is..

Samengevat: ik kan de instellingen van mn router niet bereiken met mn static ip adres.

Heb je misschien ook hierop een antwoord voor mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

ga naar www.watismijnip.nl kopier daar dan je ip en plak die in je adressbalk. lukt het dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Cancan dat gaat niet werken, je moet het getal van achter standaard gateway staat invullen bij je browser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Actief:  

Cancan dat gaat niet werken, je moet het getal van achter standaard gateway staat invullen bij je browser.

ik kom zo wel in mijn router...

en als ik het getal dat achter mijn getaway staat invul krijgt ik ook een "fout bij het laden van de pagina"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Oh, vreemd bij mij is het andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

ga naar www.watismijnip.nl kopier daar dan je ip en plak die in je adressbalk. lukt het dan?

JA:) dankjewel!

Het is alleen... sorry dat ik zo lastig ben! maar zou utorrent ook niet beschikbaar moeten zijn voor meisjes met heel blond haar?:P

Ik heb alle aanwijzingen gevolgd van www.portforward.com en ook aanpassing gedaan in de router, maar alsnog krijg ik de mededeling dat de poort niet open is. Ik dacht dat het misschien kwam omdat mijn static ip adres anders is dan wat www.watismijnip.nl laat zien, dus die paste ik aan volgens de aanwijzingen hier op dit forum en dan heb ik ineens helemaal geen internetverbinding meer!

Heeft iemand hier een antwoord op? Ligt het aan het ip adres?

Bedankt voor al jullie hulp tot nu toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

Dat had ik ook!

Ga naar uitvoeren > typ 'ipconfig/all' >enter> en dan je ip etc. invullen bij Configuratiescherm>Netwerkverbinding>een verbinding>Eigenschappen>Internetprotocool TCP/IP en dan daar invullen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Het ip adres wat je krijgt bij ipconfig/all moet je gebruiken als static ip niet het ip van watismijnip.nl ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

• Bijdragen:  13

Nogal omslachtig m.i., ik heb de melding ook dat mijn poort niet openstaat, maar download wel tegen 1mb/s, dus er lijkt mij geen probleem met de verbinding. Utorrent geeft die melding te snel. Het feit dat je in een netwerk zit is voor utorrent al reden om die melding te geven.

Daarnaast: Ipconfig/all, is ook te veel, je kan de /all wel weglaten. Met ipconfig krijg je ook netjes de informatie. Als je ip adres begint met een 192.x.x.x zit je in een netwerk (192.x.x.x zijn interne ip adressen), de standaardgateway (meestal 192.168.1.1 (sommige merken gebruiken default andere adressen)) is het adres van je modem/router. Het subnetmasker (meestal 255.255.255.0) geeft de range van ip-adressen in het netwerk aan. de 255 betekend dat het nummer gelijk blijft (dus altijd 192 moet zijn), de 0 geeft aan dat alle overige nummers wel mogen (tot maximaal 255!). In de regel ligt en trage download aan andere factoren, zijnde een firewall/antivirus programma, een trage router, een vervelende ISP ;-), andere programma's die openstaan, je eigen computer!). Ik heb alles al voorbij zien komen, heb 2 jaar bij een ISP gewerkt. Als je utorrent echt moeilijk blijft doen, probeer eens een andere (Azureus, bitcomet), rommelen met je TCP/IP-instellingen is voor een onervaren gebruiker geen goed idee! Maar goed, iedereen moet het zelf weten, ik werk ondertussen toch niet meer bij een ISP :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Me poort(en) staan open. maar weer alleen bij kleine bestanden haalt hij de 800kb/s  :-[

Heeft het veel nut om meerdere poorten te openen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!

Mafketel

Geplaatst

Laat de Big Brother in je los in gratis Epic Games Store game.  Je huurders bespioneren, camera's plaatsen in hun woning en gesprekken afluisteren, in Beholder mag je heel ver gaan om gevaarlijke figuren te betrappen en te verlinken. Maar doe je dat ook, of laat je je geweten spreken, met het risico zélf de pineut te zijn? Big Brother is er niks bij in de gratis game in de Epic Store deze week. Het lijkt wel of de reality serie Big Brother tot leven gekomen is in de game die Epic Games deze week in de Store gratis weggeeft. In Beholder mag je helemaal los gaan met het bespioneren van iedereen die je ook maar een beetje verdenkt op 'opruiende gedachten'. In Beholder ben je beheerder van een gebouw vol huurders. Je werkt in dienst van De Staat, een totalitair regime dat graag controle uitoefent op haar onderdanen. Jij krijgt een vrijbrief om in opdracht van De Staat je huurders te bespioneren en iedereen die een bedreiging lijkt te vormen aan te geven. De oud-Oost-Duitse Stasie is er niks bij! Plaats afluisterapparatuur in de woningen van je huurders, doorzoek hun spulletjes als ze er even niet zijn en luister naar hun meest intieme gesprekken op zoek naar verborgen boodschappen. Geef je de vader van een gezin aan die verdachte handelingen verricht, of spaar je hem met mogelijk verregaande gevolgen voor jezelf?  Bij wie ligt je loyaliteit, bij het regime of degenen die dat juist proberen te ondergraven? Elke keuze kan verstrekkende gevolgen hebben die je terugziet in de uitkomst van het spel. Beland je zelf op de spreekwoordelijke brandstapel of offer je je principes en idealen op voor het grotere goed? Beholder speelt als Fallout Shelter, maar dan met een veel grotere focus op morele dilemma's en gevolgen .   Scoor Beholder nu gratis in de Epic Games Store
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...