Gast darkne0n Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 Wat is ping? je hebt bij mirc, ping time out, en bij battlefield 2 ook, dan wordt je soms van de server gegooit. maak me gek :laugh: greetz ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 uuh ping! pong? :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 neeh grapjas ik bedoel bij batlefield, als je ping hoger is dan 350 dan wordt je van die server gekikt :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 Ping is the name of a computer network tool used on TCP/IP networks (such as the Internet). It provides a basic test of whether a particular host is operating properly and is reachable on the network from the testing host. Ping provides estimates of the round-trip time and packet loss rate between hosts. It works by sending ICMP “echo request†packets to the target host and listening for replies (ICMP “echo response†packets). Wiki \\o/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 hoe moet ik nou weer weten wat me ping is??? als ik naar speedtest.nl ga dan doet die het nooit. Zelfs niet als ik alles uitzet van firewall en alle andere beveilegingstoestanden. Dus is er misschien nog een mannier? groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 Tijn schreef: Ping is the name of a computer network tool used on TCP/IP networks (such as the Internet). It provides a basic test of whether a particular host is operating properly and is reachable on the network from the testing host. Ping provides estimates of the round-trip time and packet loss rate between hosts. It works by sending ICMP “echo request†packets to the target host and listening for replies (ICMP “echo response†packets). Wiki \\o/ nu nederlands ik kan engels, maar dit gaat me wel een beetje te ver Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 Als je engels kan zou dit geen probleem moeten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 ik kan engels, alleen geen computertaal engels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 Halloa.. Dan vertaal ik wel even snel voor je in het Nederlands, maar de tekst die Tijn je gaf is opzich toch wel te doen? Ping is de naam van een netwerk tool, gebruikt op TCP/IP netwerken (zoals het internet) Het weergeeft via een simpele test of de host naar behoren functioneert, en is toegankelijk op het netwerk van de test host. Ping weergeeft verwachte heen en weer tijden en pakket verlies tussen hosts. Het werkt doormiddel van een ICMP ‘echo verzoek’ en stuurt pakketten naar de doel host, en houdt herhalingen in de gaten. Wat ik zelf weet over ping; Een hoge ping is slecht. Een lage ping is goed. Een hoge ping kan veroorzaakt worden door data verlies, dit gebeurd altijd. Als je contact legt met een server aan de andere kant van de wereld kan je ping lager zijn dan wanneer je contact legt met een server in Amsterdam. Groetjes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 mijn ping op een server van multiplayer.co.uk is rond de 36 en dat is in BF2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 hhmm ik heb geen BF2 maar bij UT heb ik een ping rond de 25. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 mijn ping op een server van multiplayer.co.uk is rond de 36 en dat is in BF2 hhmm ik heb geen BF2 maar bij UT heb ik een ping rond de 25. Dat is een prachtige ping om mee te gamen. itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/areavijfeen.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 ik ben eindelijk erachter gekomen wat me ping is. Wel via CoD2 maarja... mijn ping ligt rond de 45. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 waar kan ik me ping chcecken op bf2>? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 Je ping staat nou niet bepaald altijd vast, als ik bijvoorbeeld diablo2 doe, zit ik met m\'n ping rond de 16. Bij UT zit ik rond de 60 en bij CoD2 meestal rond de 30-40. Als ik op een irc server m\'n ping check heb ik (haast) altijd een ping van 0. Het ligt er dus maar net aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 12, 2006 Delen Geplaatst Januari 12, 2006 darkne0n schreef: waar kan ik me ping chcecken op bf2>? achter al je scores staat een getal wat constant verandert en niet op 0 staat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 12, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 12, 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast darkne0n Geplaatst Januari 12, 2006 Delen Geplaatst Januari 12, 2006 ok Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 12, 2006 Delen Geplaatst Januari 12, 2006 DukeN schreef: :laugh: lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 12, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 12, 2006 [img size=600]http://www.captioncity.com/cho1.php?text=Wil%20jij%20%20mij%20%20pingen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Januari 12, 2006 Delen Geplaatst Januari 12, 2006 ghehe :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie