ferrariking Geplaatst November 21, 2008 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 21, 2008 mijn vader heeft een pc met vista maar kan geen audio cd branden. hoe kan dat ader dingen kan he wel branden :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Assyrian Geplaatst November 21, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2008 Met welke programma brandt je? Al met een andere programma geprobeerd dan de programma die je nu gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
ferrariking Geplaatst November 21, 2008 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 21, 2008 nero 9 en Easy CD-DA Extractor Easy CD-DA Extractor doe het bij mijn wel goed maar ik heb xp he alls je nog programma weet zeg het maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
wmaster Geplaatst December 2, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 2, 2008 is het wel een brander zo ja dan moet je bij hardware zijn en kijken of er een uitroepteken bij staat of een ander logotje heeft de cd speler/brander software? zo ja installeer deze dan doet hij het niet op vista ga dan naar de site van de makers en download daar de nieuwe vista drivers! veel succes! als iets niet duidelijk is zeg je het maar dan leg ik het makkelijker uit O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie