Spring naar bijdragen

Medal of Honor : Spearhead

snooze

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Medal of Honor al langer in bezit.Spearhead als aanvulling enige tijd geleden gedownload. Ben dit aan het spelen en er al vrij ver mee. Bij de missie Bastogne - Verdedig verdwijnt plotseling het beeld en moet ik deze missie opnieuw starten met hetzelfde gevolg. Het verdwijnen is echter niet steeds

vanaf hetzelfde punt. Zegt iemand dit iets?? :( :sick:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Vaag probleem.Mogelijk heb je de verkeerde crack.Ik zou het volgende doen, gebruik een level cheat.God mode ... dog Full health ... fullheal -or- fullheald All weapons/ammo ... wuss No clipping ... noclip Invisible ... notarget Third person view ... cg_3rd_person List inventory ... listinventory Teleport to location ... tele Level select ... map <deze die of die eronderLevel completed ... fadeout Restart level ... restart List maps ... maplist Display coordinates ... coord Set health ... health Suicide ... kill List models for Allies ... playermodel Set walking speed ... set sv_walkspeed Set gravity ... set sv_gravityUnlock mission 2 ... seta g_m2l1 \"1\" <of een van deze....Unlock mission 3 ... seta g_m3l1 \"1\" Unlock mission 4 ... seta g_m4l1 \"1\" Unlock mission 5 ... seta g_m5l1 \"1\" Unlock mission 6 ... seta g_m6l1 \"1\" Unlock medal ... seta g_eogmedal2 \"1\" Unlock medal ... seta g_eogmedal1 \"1\" Unlock medal ... seta g_eogmedal0 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal5 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal4 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal3 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal2 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal1 \"1\" Unlock medal ... seta g_medal0 \"1\" Spawn indicated weapon ... giveweapon weapons/\"\".tik colt45 m2frag_grenade p38 steilhandgranate m1_garand kar98 shotgun bazooka panzerschreck bar mp44 thompsonsmg mp40 springfield kar98sniperHopelijk lukt het, anders moet je \'t even posten.Groetjes,itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/spearheadpic.jpg

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

medal-honor-spearhead-4.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Bedankt voor je uitvoerige reactie. Ik heb via Gamersnet Cheats de cheat gedownload. Maar ik krijg daar niet alle mogelijkheden te zien die jij wel hebt. M.n. niet de level select voor de te verwijderen missions. De vraag is dus waar kan ik de door jouw gebruikte cheat ophalen? Hoor graag en alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Je hoeft het niet meer te downloaden, ik heb alle cheats al geplaatst voor je.

Je moet een cheat activeren door een van de commandos in te geven

bijv, Unlock mission 2

Je moet wel eerst op enter drukken(terwijl je in de game zit) of op ` drukken (zit naast de 1) en dan kan je de cheat invoeren.

Groetjes,

itchy [img size=100]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/carmove.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Het spel doet het weer. Stom van mezelf had te weinig gekeken naar alle mogelijkheden die het spel zelf bood. Ben inmiddels een level verder. Bedankt voor alle hulp. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Ik denk dat mijn videokaart het niet aankan??? Mijn gegevens: Pentium 4-

1,8 GB - 512 MB - Windows XP - NVIDIA GeForce4 MX 4000. Lijkt me inderdaad mooi spel. Zou het wel kunnen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Hallo.

Dit zijn de specs voor call of duty 2;

Minimale systeemeisen:

1, 4 GHz Processor (Pentium/Celeron / Duron)

512 MB RAM

ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Aanbevolen systeemeisen:

2, 5 GHz Processor (Athlon XP / Pentium 4)

1 GB RAM

ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

Het kan dus!!

Groetjes,

itchy [img size=399]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/unclesamrules.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Bedankt maar weer voor alle info. Ga het proberen al zal het dus wel erg krapjes zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

;) Call of Duty 2 staat er op en doet het. Ben ik erg blij mee. Toch nog een vraagje als het mag. Het spel werd automatisch op mijn C schijf gezet onder Program Files. Daar mijn C schijf erg vol zit zou ik het spel liever op mijn G schijf (is mijn spellen schijf ) hebben staan. Normaal wordt bij het installeren de mogelijkheid geboden om het spel op een andere plek neer te zetten als die voorgesteld wordt

Dat was hier niet het geval, of ik heb het over de kop gekeken.

Hoe kun je dit bij dit spel toch realiseren? Het zal wel een domme vraag zijn maar ik kom er niet uit. Alvast bedankt voor reactie(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Hallo..

Mooi dat het gelukt is, zet de grafische instellingen in COD2 op z\'n laagst, dan kan je \'m toch goed spelen.

Ik weet zeker dat je de optie hebt om de game op een andere schijf of partitie te zetten tijdens de installatie.

Installeer \'m gewoon nog een keer, let goed op in het begin, daar moet je \'t opgeven.

Groetjes,

itchy [img size=305]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/iloveausiefootball.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Heb het opnieuw geinstalleerd en nu de FULL installatie gedaan, in plaats van de gedeeltelijke die aanbevolen werd, nu kreeg ik wel de optie om met browse

het op mijn G schijf te installeren. Nogmaals hij doet het prima en ik ben er erg blij mee. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...