E7691 Geplaatst November 20, 2008 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst November 20, 2008 Beste, Ik heb 2 pc's thuis . Maar als ik mijn pc aanpas bv. een nieuwe achtergrond wil ik dat ook op mijn andere pc . En dan moet ik dat ook op mijn andere pc doen Dat gaat nog . Maar als ik van die super grote aanpassingen doe is het wel lastig om het op die andere pc ook te doen Dus kan het niet als ik op mijn 1ne pc iets aanpas dat het direct op mijn andere ook is aangepast en ook omgekeerd ? Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Assyrian Geplaatst November 20, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2008 Je zou een netwerk kunnen maken maar is dat precies wat je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
E7691 Geplaatst November 21, 2008 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Auteur Delen Geplaatst November 21, 2008 Mijn vriend heeft ook een pc en ook 1 op zijn kot Dus hij wil het zelde zoals ik Hoe kunnen we zoiets doen ? En wat bedoel je met een netwerk maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie