Heisenberg Geplaatst November 19, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst November 19, 2008 Beste DukeN leden, ik ben opzoek naar een programma wat een stukje film kan vertragen. Weet iemand daarvoor een goed programma wat handig in gebruik is ? alvast bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Assyrian Geplaatst November 19, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 19, 2008 http://www.blazemp.com/movie_editor_software.htm Daarmee kan je volgens mij wel de hele film vertragen maar of je ook een stukje kan selecteren en vertragen weet ik niet. En met vertragen wil je dan bereiken dat het gewoon wat trager gaat of dat de film langer duurt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Heisenberg Geplaatst November 20, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Auteur Delen Geplaatst November 20, 2008 Bedankt, wat ik dus bedoel is dat je eigenlijk een "slow motion" stuk hebt waardoor je dat stukje film beter kan zien omdat dat vertraagt is. Snap je ? Edit: over dat programma, het werkt niet echt lekker en ik snap er ook niet zoveel van. Als je weet hoe ik een stukje kan vertragen met dat programma zou dat erg handig zijn, want nu snap er niks van :s. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie