fmgamer Geplaatst November 18, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 18, 2008 Hoi, Als ik een patch uit wil pakken krijg ik de volgende foutmelding: Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file. Wie kan mij helpen, wat kan ik er precies tegen doen. Groeten, FMgamer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Assyrian Geplaatst November 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 18, 2008 Download hem opnieuw. Waarschijnlijk is het een beschadigd bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
fmgamer Geplaatst November 18, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 18, 2008 Hoi, Ik heb hem net opnieuw gedownload en hij werkt nog steeds niet. Groeten, Frans Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Assyrian Geplaatst November 19, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 19, 2008 Kan je me zeggen vanwaar je hem hebt gedownload, en wat voor een soort bestandstype het is? Probeer in de tussentijd ook is een patch van www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie