Spring naar bijdragen

ineens problemen met winavi converter

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

als je een avi omzet naar dvd met winaviconverter. dan plaats dit programma in een door jezelf aangewezen map de inhoudt. Bij mij bestond die inhoudt altijd uit een mapje met daarin een video en audio map. de inhoud van de video ts zet ik dan bij nero erin. echter nu maakt winaviconverter de film elke keer in meerdere mapper om (dus bv 3 keer een video ts map. Hoe kan dat.

Ik kan ze mijn inziens alleen op meerdere dvds branden en dat wil ik niet. wat te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2

sponsor ik zie helemaal niets staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  989

Hmm, je zou allerlei moeilijke oplossingen kunnen bedenken maar al is geprobeerd met convertxtodvd of divxtodvd?

En sponsor is ook niet een echte gebruiker, het is een soort machine(bot) die bij elk topic automatisch zo'n google ads post plaatst.

Zo kan duken nog een beetje bijverdienen en de kosten van de website onderhoud betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...