mastermal Geplaatst November 17, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 17, 2008 als je een avi omzet naar dvd met winaviconverter. dan plaats dit programma in een door jezelf aangewezen map de inhoudt. Bij mij bestond die inhoudt altijd uit een mapje met daarin een video en audio map. de inhoud van de video ts zet ik dan bij nero erin. echter nu maakt winaviconverter de film elke keer in meerdere mapper om (dus bv 3 keer een video ts map. Hoe kan dat. Ik kan ze mijn inziens alleen op meerdere dvds branden en dat wil ik niet. wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
mastermal Geplaatst November 17, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 17, 2008 sponsor ik zie helemaal niets staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Assyrian Geplaatst November 18, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 18, 2008 Hmm, je zou allerlei moeilijke oplossingen kunnen bedenken maar al is geprobeerd met convertxtodvd of divxtodvd? En sponsor is ook niet een echte gebruiker, het is een soort machine(bot) die bij elk topic automatisch zo'n google ads post plaatst. Zo kan duken nog een beetje bijverdienen en de kosten van de website onderhoud betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie