Jamie.T Geplaatst November 14, 2008 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 14, 2008 Hallo mensen, ik weet niet waar dit probleem thuis hoort, maar ik heb het maar hier gezet. Van mijn vader op zijn werk heb ik een pc gekregen, die zij niet meer nodig hadden. Het probleem is, dat we geen beheerder kunen zijn. Er zit zo'n beveiliging op dat als je geen beheerder bent je niks kan uitvoeren. Mijn vader is al naar mensen aan het vragen van zijn werk of zij het weten. Maar is het mogelijk dat als je geen beheerder bent, je toch de pc gewoon helemaal opnieuw vanaf het begin kan installeren??(eigenlijk gewoon een soort van resetten dus). Of een andere manier dat ik iniedergeval gewoon iets kan installeren??(kan nu niet op youtube, omdat flashplayer niet is geinstalleerd. Groetjes Jamie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Fredpascal Geplaatst November 14, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 14, 2008 Als je de hele pc wil schoonmaken en installeren met administrator dan moet je je xp of vista cd erin doen en formateren en intallatie starten de rest gaat vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Assyrian Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 15, 2008 Klopt wat fredpascal zegt, als je nÃet wilt formatteren weet je wat de gebruikersnaam van de beheerder is? Dan kan je namelijk ophcrack gebruiken om achter het wachtwoord te komen van de beheerder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Jamie.T Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst November 15, 2008 Ok bedankt. Maar hoe kan je dan het account kraken?? En met welk programma?? Want als je iets ervoor moet installeren, kan het waarschijnlijk niet. Er zit een beveiliging op dat je niks kan installeren. :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Assyrian Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 15, 2008 Hier download je ophcrack. Instructies: - Met een programma als nero of imgburn brand je ophcrack als image op een cd. - Restart de computer met de cd in de cdrom speler(nadat je hem hebt gebrand) - Wacht tot de wachtwoorden van alle gebruikers op de computer in beeld komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Jamie.T Geplaatst November 16, 2008 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst November 16, 2008 Het is gelukt jongens....... :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Fredpascal Geplaatst November 16, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 16, 2008 Netjes Assyrian die Ophcrack onthoud ik wel, en gelukkig is het gelukt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie