Spring naar bijdragen

Utorrent - bestand fout

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

DukeN leden,

ik download nu al een een tijdje met uTorrent, en ik heb er nog geen problemen gehad, tot vandaag.. Ik krijg tijdens het downloaden een foutmelding. Dit is de foutmelding (en dan bij status kijken):

34eq6nb.jpg

http://i37.tinypic.com/34eq6nb.jpg

ik snap niet helemaal wat ze ermee bedoelen en ik weet ook niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb dit trouwens niet alleen met Batman: The Dark Knight en/of The Pirate Bay. Ook bijvoorbeeld als ik van Demonoid download krijg ik deze foutmelding met een willekeurige torrent.

De foutmelding gaat wel weer weg als ik op Start klik. Maar het is erg irritant als steeds die melding komt want dan kan ik niet mijn download aan laten staan.

- weet iemand wat ik er tegen kan doen?

- wat bedoelen ze ermee?

met vriendelijke groet, Jfk 99  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

dat is wel een erg vage foutmelding ik zou niet weten wat het inhoud en zo ver ik weet ken ik niemand die de zelfde melding ooit heeft gehad

heb je de foutmelding al eens op gezocht via google ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Heb je de foutmelding al eens op gezocht via Google ???

Als ik dat doe kom ik op dit uit:

http://www.weblessen.nl/error/errors.php

daar staat de exacte foutmelding bij code 1224, maar dat is een site met Windows errors en niet met uTorrent foutmeldingen  :-[ Ik snap er helemaal niks van. Ik denk dat ik even Azureus Vuze download en dan kijk of het daar ook gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik denk dat er iemand is die teveel foute deeltjes naar je stuurd, probeer is om je ban ratio lager te zetten, dat diegene dus eerder wordt geblokkeerd:g naar opties-->voorkeuren(alt-P)-->bt.ban_ratio-->zet die op bijv 60.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Actief:  

Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Ik heb hetzelfde probleem en heb ook nog geen oplossing kunnen vinden. Als ik de download geforceerd start doet hij het wel even, maar na een paar MB's krijg ik weer dezelfde foutmelding. Ik heb de ban ratio al lager gezet, maar dit lijkt niets uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Actief:  

Het probleem is niet opgelost en kan niet uTorrent downloaden, ben overgegaan naar Vuze. Daar komt de foutmelding niet in terug. Dus Mr. Q - ik raad Vuze aan ;). Slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...