Gast thenr9 Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 Hoi! Ik heb even een vraagje over poorten. Ik gebruik bitlord om films te downloaden, maar de hoogste downloadsnelheid die ik heb gehad is 50 en meestal ligt die zo rond de 30 kbps. Nu is dat natuurlijk afhankelijk van het aantal seeders en leechers en natuurlijk van je downloadsnelheid. Ik heb een basispakket van Tele2 (512/256 kbps, maar er staat ook dat hij nu 3x sneller is, dus dan zou het 1,5 mbps zijn) De modem die ik heb is de Thomson Speedtouch 510 modem. Nu vroeg ik me af hoe belangrijk je poorten zijn om een hogere downloadsnelheid te krijgen.... Deze instelling heb ik nu: Globale max. download snelheid: 500 kbps Globala max. upload snelheid: 100 kbps Listen poort: 7850 Is dit goed om mijn max. downloadsnelheid te krijgen, of staat er iets verkeerd? 30 kbps schiet natuurlijk niet op om een film te downloaden, dus ik hoop dat het aan mijn instellingen ligt! Sorry voor het lange verhaal, maar zo is het aardig duidelijk lijkt me zo! Bedankt alvast! Groeten Marije Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Je max download is 64kB/s, daar zit je toch wel redelijk aan? Wat is het probleem? (wat bedoel je trouwens met dat 3x sneller gedoe?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Nou ja....meestal download ik rond de 30 of minder, dat is de helft van 64! En met dat 3x gedoe bedoel ik dat op hun site staat dat ze snelheden verdriedubbeld hebben: http://www.tele2.nl/adsl/ Dus dan zou ik downloaden met 1,5 mbps.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Ga eens naar www.speedtest.nl en test hoe snel je internet is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 53,7 kb/s download... Dus ik moet tevreden zijn met de downloadsnelheid dan denk ik. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 lol ik down gem. 200k/b, als er genoeg seeds zijn :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Wat voor abonnement heb jij dan? En wat zijn jouw instellingen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 ghehe ik soms 1,6 mbps als het meezit (haal ik alleen op private trackers) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Mensen het ligt er maar net aan wat voor verbinding je hebt, als hier dan toch zo graag mee wil patsen, maak dan meteen een topic erover aan in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie