gorkem95 Geplaatst November 14, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 14, 2008 even voorstellen. hallo ik ben gorkem ben nieuw op dit forum en ik hoop hier goeie links te krijgen van windows xp want ik heb een pc met linux erop gekregen en ik snap er hellemaal niks van als iemand een site weet waar het opstaat als torrent of rar bestand plz help me O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Purpleforce Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 212 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/08 Status: Offline Actief: April 30, 2016 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst November 15, 2008 Welkom, maar dat soor vragen kan je beter stellen bij: programma zoeken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 212
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie