roelvanhattem Geplaatst November 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 12, 2008 Wie kan mijn vertellen of ik wii games kan downloaden en zo ja, hoe je dat doet. Ik heb nl. een wii aangeschafd voor mijn kindjes voor 5 dec. Maar nu hebben we nog leuke spelletjes nodig. Wie weet raad?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst November 12, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 12, 2008 Is je WII al omgebouwd ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
roelvanhattem Geplaatst November 13, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 13, 2008 Nee, want volgens wijdownloads hoedfe dat niet. ben er nu wel achter dat dat dus wel moet! Wat kost dat ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst November 13, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 13, 2008 geen idee de simpelste manier om daar achter te komen is om even te zoeken op google over bij jou in de buurt een winkel is die de WII voor je kan ombouwen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast Play_Gangsta Geplaatst December 4, 2008 Delen Geplaatst December 4, 2008 Je kan je wii ombouwen met twilight hack? Als je geintereseerd bent reageer hier dan op ;D Je doet het zelf en is wel makelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ansjela Geplaatst Maart 11, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2009 hee ik heb een vraagje ik heb utorrent gedownload en ik probeer spelletjes te downloaden voor de wii en bij elke spel zegt ie access denied ? ik snap er niets van wie kan mijn helpen xx Post Merge: maart 11, 2009, 06:45:06 pm hee ik heb een vraagje ik heb utorrent gedownload en ik probeer spelletjes te downloaden voor de wii en bij elke spel zegt ie access denied ? ik snap er niets van wie kan mijn helpen xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Zegt hij dat bij het afspelen of downloaden? Welke stappen neem je precies? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Farid. Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 12, 2009 hee ik heb een vraagje ik heb utorrent gedownload en ik probeer spelletjes te downloaden voor de wii en bij elke spel zegt ie access denied ? ik snap er niets van wie kan mijn helpen xx Post Merge: maart 11, 2009, 06:45:06 pm hee ik heb een vraagje ik heb utorrent gedownload en ik probeer spelletjes te downloaden voor de wii en bij elke spel zegt ie access denied ? ik snap er niets van wie kan mijn helpen xx Hoe vaak ga je dit nog vragen :-[ Je hebt je eigen topic en nog vraag je het bij een ander.... http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28423.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
AmsterDamned77 Geplaatst Maart 17, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 17, 2009 Wii games downloaden is heel makkelijk en hoeft helemaal niet duur te zijn, voor een paar tientjes en zonder ombouwen kan je alle games krijgen!! ;D Ik gebruik zelf SPAM!. Als je deze link gebruikt voor het inscrhijven krijg ik een kleine vergoeding, hoeft natuurlijk niet, maar zou wel leuk zijn! Ik ben iig erg blij met al mijn nieuwe gedownloade en gratis games!! edit duken: Niet met deze verschikkelijke site spammen! Nog 1x = BAN! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
nezih Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2009 beste mensen kijk uit met wat je doet in mij opzicht is ombouwen (wiikey veilig) de rest met twilight en home brew kanal (via zelda) NIET DOEN nintendo heeft iedereen gebannd met de home brew kanaal dus let op wat betreft downloade van games kijk erg uit ik heb zelf er 1 gedownload PAL maar het was een ntc (amerika of china) dus ik daten hem up hoppa wii semi gebrekt( voor de helft gecrashd) semi gebrekt heet dat dus kijk uit owja ombouwen kan in eindhoven hoorde ik best goeie op nl niveua http://www.consolepro.nl/ en ik heb hem zelf in zoetermeer waar ik ook woon omgebouwd 70 euro wel jaar garantie ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie